خانه > اخبار ایران و جهان > خبرهای تصویری > عکسی از یک ویلای عجیب در حوالی تهران پر بازدید شد

عکسی از یک ویلای عجیب در حوالی تهران پر بازدید شد

عکسی از یک ویلای عجیب در حوالی تهران پر بازدید شد

عکسی از یک عمارت اشرافی که از نمای خارجی اش میتوان فهمید چقدر هزینه داشته و قطعا صاحب آن یک فرد معمولی نیست، منتشر شده که اخیرا بسیار دست به دست میشود. برخی از کاربران طبق معمول این ساختمان را به یک چهره پشت پرده یا فرزند فلان مسئول نسبت داده اند. روایت ها بسیار متفاوت است و فعلا اطلاعات های زیادی در دسترس نیست. برخی منتظر افشاگری های «فسادیاب‌ها» هستند اما در این مورد، از آنها هم انگار خبری نیست و در این مورد، مردم مانده اند و یک عمارت اشرافی و منتظر هستند زودتر اطلاعاتی از آن متنشر شود که آیا، با پول مردم ساخته شده؟ چرا کسی بازرسی نمیکند؟ سوال است که چگونه مجوز گرفته که کوه را بشکافد و خانه بسازد؟ ساخت این عمارت را برخی به درستی کوه‌خواری توصیف کرده اند که بدون بازرسی، ساخته شده و بسیار اطلاعاتی که پنهان مانده. از بین این روایت ها از این عمارت، یکی از کاربران به اسم «سام» که قابل صحت سنجی نیست، در این باره ادعا کرده: دوست عزیز، این زمین متعلق به پدربزرگ بنده بوده در روستایی به نام مشاء بعد از پیست آبعلی. شخصی که این زمین را ۲۷ سال پیش از پدربزرگ من خرید هیچ ارتباطی با دولت ندارد و شغل او آزاد می‌باشد. آن زمان قیمت زمین‌ها خیلی پایین بود و این زمین به قیمت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار فروش رفت.

صادق نوشته: حالا فردا فیلم و عکس کاملش در میاد که : این ویلا نه تنها کوه رو نتراشیده بلکه جلوی یه سوراخ بزرگ رو گرفته که اگر اون سوراخ باز می موند ممکنه بود تهران از بین بره و با از بین رفتن تهران داعش به کشور حمله میکرد و مسلط میشد و….میشدیم.

کرتیر، انگار زیاد در جریان نبود: به والله همش از حسد است. شما مثلا چگونه دشت را تراشیدید  و برای خودتان خانه ساختید! زمین شخصی بوده ،حالا زمین روی کوه بوده یا هرجا  طرف مجوز گرفته و خانه ساخته دقیقا مثل خانه های کناری اشکالی ندارد. چرا مثلا به اون بالایی گیر نمیدهید؟ حالا طرف خانه نسبتا گران ساخته.

علی هم انگار با کرتیرهم نظر بود، اما توییتش معنی دیگری داشت: ایران ملک مشاع است ارث پدر شما نیست که برای این آقای محترم تعیین تکلیف میکنید، هرکسی هرجا دوست داره میتونه خونه بسازه حتا توی اتاق خواب شما، این حرفهای نژادپرستانه و پیشامدرن را تمام کنید لطفا.

ادن تقریبا متوجه شده بود که ساخت این خانه در دل کوه باید بیشتر بررسی شود: جدای از تمام نواقص و بی قانونی و …. اصولاً این طرح باید در یک زمین گسترده حداقل یک هکتاری با فضاسازی سبز و برکه و … ساخته بشه نه توی دالان باریک بین دیوارهای بلند. الان ویوهای چپ و راست و پشت محصور دیوارهاست. برای ویو در فضای طبقاتی باید ساختمان در بالاترین قسمت ساخته بشه.

زویی، مانند سام که ادعا کرده بود این زمین برای او بوده، نوشته بود: من یه بار رفتم تو این کاخه و جدا از اینکه صاحبش چقدر زمین‌خواری و چقدر رانت‌بازی کرده تا با چندهزار میلیارد این ساختمون بی‌قواره رو بسازه، طراحی داخلش یه آش شله قلم کار کدّی و احمقانه‌س شامل مثلا سفره‌خونه‌ی سنتی با کاشی‌کاری ایرانی کنار مجسمه‌ی برهنه‌ی طلاکاری‌شده رومی.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

تصویر جدیدی که ناسا منتشر کرد و ایرانی‌ها را خوشحال کرد

تصویر جدیدی که ناسا منتشر کرد و ایرانی‌ها را خوشحال کرد اکانت رسمی ناسا تصویری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *