خانه > سرگرمی > مجموعه عکس ها > عکس پاسپورت پسر دنیا جهانبخت و مهراد جم سوژه شد

عکس پاسپورت پسر دنیا جهانبخت و مهراد جم سوژه شد

 عکس پاسپورت پسر دنیا جهانبخت و مهراد جم سوژه شد

دنیا جهانبخت در اینستاگرام خود عکس پاسپورت پسرش آرتام را منتشر کرد. شباهت زیاد پسر دنیا جهانبخت به پدرش مهراد جم سوژه کاربران اینستاگرام شد.

عکس جدید پسر دنیا جهانبخت

عکس جدید پسر دنیا جهانبخت

بیوگرافی دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت متولد ۳۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران، چهره جنجالی اینستاگرام است. فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز است که از فتومدلینگ شروع کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان و ترکیه زندگی می کند. زهرا جهانبخت با نام مستعار دنیا در یک خانواده متمول چهار نفره در شمیران تهران به دنیا آمده است. ۲۸ مهر ماه ۱۳۹۹ دنیا جهانبخت از عشق جدید خود با صورتی مخفی رونمایی کرد که پس از مدتی مشخص شد او کسی جز مهراد جم خواننده ایرانی نیست. با انتشار این عکس ها، مسعود جهانی آهنگساز مهراد جم با انتشار بیانیه ای رسما از این خواننده اعلام جدایی کرد تا فعالیت خودش در ایران دچار مشکل نشود.

بیوگرافی مهراد جم

مهراد جم متولد ۱۴ مرداد ۱۳۷۶ در آبادان ، خواننده و آهنگساز نوظهور است. او از ترانه سرایی و آهنگسازی شروع کرد و حالا در قامت خواننده پاپ فعالیت می کند که بشدت هم هوادار پیدا کرده است. نام اصلی اش محسن سعیدی کیا می باشد که بعد از شروع فعالیت خود در عرصه ترانه سرایی نام هنری مهراد جم را انتخاب کرد تا راحتر در یاد بماند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

پروفایل عید فطر | تبریک عید سعید فطر جدید

پیام تبریک عید فطر ۱۴۰۲  در ادامه مجموعه ای از متن ادبی تبریک عید فطر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *