خانه > فرهنگ و هنر > قصه و سرگرمی کودکانه > قبل از خرید کتاب Family and Friends حتما این مقاله را بخوانید!

قبل از خرید کتاب Family and Friends حتما این مقاله را بخوانید!

قبل از خرید کتاب Family and Friends حتما این مقاله را بخوانید!

یادگیری زبان برای کودکان یکی از مهم‌ترین موارد به‌حساب می‌آید. بااین‌حال باید در نظر داشته باشید که منابع زبان کودکان با منابع زبان بزرگسالان می‌تواند بسیار متفاوت به نظر برسد. حال توجه به این نکته ضروری است که منابع بسیاری زیادی برای آموزش زبان کودکان وجود دارد. کتاب Family and Friends جز منابع مهم و آموزشی برای کودکان کم سن و سال در نظر گرفته می شود. این کتاب تقریبا برای آموزش زبان تا ۱۳ سالگی مفید است. هر کتاب از آن نیز مهارت های زبان انگلیسی را در کودک تقویت می کند. در ادامه بیشتر به این کتاب و جزییات آن می پردازیم.

کتاب Family and Friends

بررسی کتاب Family and Friends

کتاب family and friends یکی از کتاب‌های آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان است که از سن ۷ تا ۱۳ سال را فرا می گیرد و افراد در این سن می توانند از این کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنند. ساختار بسیار جذاب این کتاب باعث می شود تا افراد در این سن بتوانند به راحتی زبان انگلیسی را فرا بگیرند. از ویژگی های مهمی که می توانیم برای این کتاب در نظر بگیریم این است که این کتاب کلیه مهارت های یادگیری زبان انگلیسی از قبیل گفتاری، شنیداری، نوشتاری، و خواندن را پوشش می دهد. همچنین این کتاب در شش جلد و البته شش سطح نیز به افراد ارائه می شود. سطوح مربوطه از ساده تاپیشرفته هستند و این امر باعث می شود تا ما بتوانیم به عنوان یک فرد ۷ الی ۱۳ ساله از طریق این کتاب به بهترین شکل زبان انگلیسی خودمان را تقویت کنیم.

بررسی جزئیات فیزیکی کتاب Family and Friends

کتاب مربوطه دارای چندین جلد است که هر کدام نیز سه قسمت هستند. معمولاً این کتاب به‌صورت کتاب دانش‌آموز، کتاب کار و البته کتاب معلم تقسیم‌بندی می‌شود. همچنین می‌توانیم فایل‌های صوتی را نیز برای آن در قالب یک سی دی در هنگام خرید دریافت کنیم. به‌طورکلی این منابع به ما کمک می‌کنند تا هر چه سریع‌تر در آموزش زبان انگلیسی به حدی که می‌خواهیم برسیم. ساختار جلد این کتاب نیز به‌صورت رنگی است و بسیار هم از رنگ‌های متنوع در این کتاب بهره گرفته شده است. به‌طورکلی باید در نظر داشته باشید که این کتاب از تمرینات متنوعی تشکیل می‌شود و هر تمرین می‌تواند بر روی یادگیری زبان انگلیسی کودک تأثیرات فراوانی نیز داشته باشید و باید به این امر نیز توجه کاملی داشته باشید. این امر نیز مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به آن نیز خالی‌ازلطف نخواهد بود.

بررسی جزئیات داخل کتاب Family and Friends

کتاب Family and Friends دارای بخش‌های متنوعی است که در ادامه به این بخش‌ها اشاره خواهیم داشت:

اولین مورد مربوطه به listen, point and repeat است. این مورد به این صورت است که در ابتدا فایل صوتی برای کودک پخش می‌شود و سپس باید کودک مواردی که می‌شنود را تکرار کند. این مورد بر روی یادگیری زبان انگلیسی کودک تأثیرات فراوانی خواهد داشت و باید آن را در نظر داشته باشید. معمولاً تکرار و تمرین می‌تواند بر روی یادگیری زبان کودک بسیار مفید باشد. بااین‌حال توجه به این نکته ضروری است که در این قسمت اگر کودک تکرار مداوم داشته باشد، این مورد بر روی یادگیری زبان کودک تأثیرات بسیار فراوانی دارد و باید آن را در نظر بگیرید. یکی از مهم‌ترین موارد مربوط به یادگیری زبان کودک نیز بیشتر شامل مهارت شنیداری است. چون کودک اول باید بشنود و سپس باید پاسخ دهد که مهارت شنیداری و گفتاری مکمل هم هستند و این کتاب برای تقویت این دو مهارت در کودک می‌تواند مفید باشد، بااین‌حال اگر این کتاب توسط یک استاد حرفه‌ای تدریس شود، مفیدتر به نظر می‌رسد.

بخش بعدی مربوط به Point and say. Stick the stickers است که البته ممکن است برای هر درس نیز متفاوت به نظر برسد. بااین‌حال باید در نظر بگیریم که این تمرین به‌صورت اشاره‌ای است، یعنی کودک می‌تواند به برخی بخش‌ها اشاره کند، و نام آنها را باتوجه‌ به چیزی که می‌شنود تکرار کند. این مورد نیز جز نکات مهم دراین‌خصوص به‌حساب می‌آید و توجه به آن نیز به‌هیچ‌عنوان خالی‌ازلطف برای کودکان عاشق زبان انگلیسی نخواهد بود.

در حالت کلی مواردی که در این کتاب هستند به‌صورت بازی برای کودک طراحی شده‌اند.

در یک سری دیگر از تمرینات نیز کودک باید دور برخی موارد دایره بکشد. یعنی باتوجه‌به چیزی که می‌شنود و یا تکرار می‌کند، باید دایره‌هایی را بکشد. این مورد جز نکات بسیار مهم دراین‌خصوص به‌حساب می‌آید. مثلاً در جلدهای اول کودک با حروف الفبا در زبان انگلیسی سروکار دارد و باید دور این حروف خط بکشد. همچنین باید در نظر بگیرید که این حروف به‌صورت رنگی هستند و این رنگ‌ها در واقع می‌توانند جزئیات مختلفی را به ما نشان دهند و باید به آن توجه داشته باشید. همچنین وجود رنگ‌های متنوع در بخش‌های مختلف این کتاب می‌تواند بر روی یادگیری کودک تأثیرات بسیار زیادی داشته باشد و باید آن را در نظر داشته باشید؛ چون از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

برخی دیگر از تمرینات به‌صورت count and trace هستند؛ یعنی کودک باید تعداد اشیا و یا چیزهایی که می‌بیند را به‌خوبی بشمارد و آنها را بگوید که بیشتر در مثال‌های ابتدایی این کتاب با میوه‌ها و جزئیات طبیعی مثل دست و انگشت و حیوانات سروکار دارد.

شیوه تدریس حروف الفبا به‌قدری خوب است که مثال‌های متنوعی برای یادگیری آن‌ها آورده شده است. حال باید در نظر داشته باشید که شما می‌توانید حروف الفبا را به‌خوبی در این کتاب فرابگیرید.

استفاده از ویژگی‌های گرافیکی کودکانه در این کتاب می‌تواند به‌عنوان یکی از عوامل مهم جهت یادگیری کودک در نظر گرفته شود.

نتیجه گیری

در این مقاله ما به بررسی کتاب Family and Friends پرداختیم و جزئیاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. نکته‌ای که باید آن را در نظر داشته باشید این است که این کتاب جز کتاب آموزشی زبان برای کودکان به‌حساب می‌آید. بااین‌حال باید در نظر داشته باشید که شما اگر کودکی دارید می‌توانید از طریق این کتاب به او زبان انگلیسی تدریس کنید. برای خرید کتاب Family and Friends نیز می‌توانید به فروشگاه بوک کند مراجعه نمایید که خدماتش را به‌صورت حضوری و غیرحضوری به افراد ارائه می‌دهد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

نقاشی چهارشنبه سوری کودکانه ساده و زیبا

نقاشی چهارشنبه سوری کودکانه در ادامه مجموعه ای از نقاشی در مورد چهارشنبه سوری,نقاشی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *