خانه > زیبایی و آرایشی > آرایش صورت و مو > لوکس ترین سالن های زیبایی در کدام شهرها هستند؟

لوکس ترین سالن های زیبایی در کدام شهرها هستند؟

لوکس ترین سالن های زیبایی در کدام شهرها هستند؟

زیبایی چهره از مواردی است که چه برای بانوان و چه آقایان از اهمیت خاصی برخوردار است. انسان‌ها همواره در حال تلاش‌اند تا زیبا و شکیل به نظر برسند. به خاطر همین میل به زیبایی بوده که سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها به وجود آمده و  گسترش یافتند. امروزه به محض بیرون آمدن از در منزل  شاهد ده‌ها تابلوی تبلیغات مربوط به  آرایشگاه ها در مسیر خود هستید که شعار همگی به ارمغان آوردن زیبایی برای شماست.. اما آیا می توان به تمامی این شعارها و زرق‌ و برق ظاهری سالن‌ها اطمینان کرد ؟ مسلما خیر.. برای انتخاب یک سالن زیبایی حرفه‌ای و باکیفیت باید فاکتورهایی را مد نظر قرار داد. بر و رو مرجع معرفی خدمات آرایشی به شما می گوید که سالن های زیبایی لاکچری در کدام شهرها هستند و چه خدماتی اراِیه می دهند.

لوکس ترین سالن های زیبایی در برورو

آرایشگاه های لوکس چه خصوصیتی دارند؟

یک آرایشگاه لاکچری ، با دکور خیلی شیک طراحی  شده ،از مبل‌ها و پرده‌ها و پارکت گرفته تا آینه‌ها و صندلی‌ها و میزهای آرایشی که همگی با هم ست شده‌اند. دیوار آرایشگاه را با عکس‌های بازیگران مشهور داخلی و خارجی تزئین کرده و گوشه‌ای از سالن هم یک ال‌سی‌دی بزرگ گذاشته‌اند با دو سینمای خانگی کنار آن..این موارد در نگاه اول تاثیر زیادی در ذهن مشتری خواهد داشت.

به طور کلی آرایشگاه ها جزء مکان هایی هستند که زیبایی آنها بیش از هر فضای دیگری مورد توجه مراجعه کنندگان است.در بسیاری از موارد موفقیت یک آرایشگاه بیش از آنکه مدیون هنر و کار آرایشگر باشند، مدیون فضای زیبا و رویایی آن سالن زیبایی است.

چیزی که باعث می شود آرایشگاه شما بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیرد،وجود بخشی  به نام “پذیرش” است. این عمل علاوه بر بزرگ جلوه دادن آرایشگاه، سبب ایجاد نظم در این محیط می شود.

فضایی را برای اتاق مخصوص عروس و چند همراه در نظر گرفتن در آرایشگاه زنانه. کمک بزرگی به لوکس جلوه دادن سالن خواهد کرد.

وجود  فضایی برای نشستن مشتریان فراهم کنید. چه بهتر که این فضا به شکلی باشد تا مشتریان با یکدیگر گپ بزنند در این صورت زمان انتظارشان زیاد به چشم نمی آید.

در سالن‌های آرایشی مردانه لوکس علاوه بر گذاشتن ماسک صورت، گریم و آرایش چهره هم انجام می‌شود، به خصوص برای دامادها، مدل‌ها و سلبریتی‌ها.اصولا به جز این افراد کمتر پیش می‌آید که شخص دیگری بخواهد صورتش را گریم کند زیرا وقتی یک زن برای روز عروسی از انواع و اقسام مواد آرایشی استفاده می‌کند، چه اشکالی دارد که یک داماد هم با استفاده از تکنیکهای گریم، کاری کند که چهره‌اش جذاب‌تر به نظر برسد.

مرجع معرفی خدمات آرایشی

تقسیم بندی فضا در سالن زیبایی لاکچری

در سالن­ های زیبایی خدمات متنوعی ارائه می ­شود و به همین دلیل به فضاهای متفاوتی نیاز است .هر چقدر فضای سالن زیبایی بزرگتر باشد، تقسیم­ بندی آن راحت ­تر خواهد بود. ممکن است یک آرایشگاه خیلی بزرگ نباشد، در اینجا طراح دکوراسیون داخلی باید با خلاقیت بتواند فضاها را جانمایی کند. در طراحی سالن زیبایی لوکس تفکیک فضاها به صورت اصولی و طبق نیاز مشتری انجام می ­شود.

دیوار و سقف در سالن زیبایی لوکس

در دکوراسیون لاکچری سالن زیبایی؛ نباید با تزیینات زیاد فضا را پر کرد. دیوارها و سقف آرایشگاه نقش مهمی در دکوراسیون سالن زیبایی دارند. استفاده از سنگ در کف و دیوار، پوسترهای شیک و جذاب دیواری، به کار بردن کناف در سقف، تزیینات ظریف و متناسب با هر فضا، استفاده از آینه­ های بزرگ و قدی و رنگ­ های ملایم و براق و یا رنگ­ های تیره در بعضی از قسمت­ ها، به لوکس شدن دکوراسیون کمک می ­کنند.

سالن زیبایی لوکس، نورپردازی چگونه باشد؟

نورپردازی یکی از عوامل مهم در دکوراسیون آرایشگاه ها است. نور کافی باعث می­ شود فضای سالن بزرگتر به نظر برسد و اگر سالن زیبایی پنجره های کافی دارد بهتر است امکان استفاده از نور طبیعی با استفاده از پرده­ های نازک ایجاد شود. ولی در هر صورت نیاز به نورپردازی مصنوعی وجود دارد. در طراحی دکوراسیون سالن زیبایی لوکس باید برای هر یک از فضاهای؛ ناخن کار اطراف آینه­ ها باید نورپردازی مناسبی را درنظر گرفت.

برای دکوراسیون سالن زیبایی لوکس چه رنگ­ هایی مناسب تر است؟

در انتخاب رنگ  سالن زیبایی عواملی مانند؛ مساحت فضا، سلیقه کارفرما، سبک طراحی، نورگیری فضا و.. تاثیرگذار هستند. هر یک از رنگ ­ها از احساسات مختلفی را به همراه دارند. در نتیجه در انتخاب رنگ دکوراسیون باید حساسیت به خرج بدهید. به طور کلی بهتر است دو رنگ را برای کلیت رنگ­بندی فضا به کار ببرید و از رنگ­ های دیگر متناسب با نوع فضا در زمینه ­ای از آن دو رنگ و به صورت ترکیبی استفاده کنید. استفاده از رنگ ­هایی که برای مشتریان شما جذاب باشد انتخابی زیرکانه برای جذب مشتری است.

برای سالن زیبایی لوکس و مدرن که به سبک مدرن طراحی شده است؛ رنگ ­های خنثی می­ توانند زمینه ­ای برای به کار گیری رنگ­ های دیگر باشند. در دکوراسیون سالن زیبایی کلاسیک استفاده از رنگ­ های سفید، نقره ­ای و یا کمی طلایی مناسب است.

سالن زیبایی لوکس با کدام کفسازی مناسب است؟

در آرایشگاه، علاوه بر زیبایی دکوراسیون باید به مسائل بهداشتی و سلامت مشتریان توجه زیادی شود. استفاده از کفسازی مناسب و قابل شستشو یکی از اصول انتخاب متریال برای سالن زیبایی است. کفپوش­ هایی مانند سنگ و سرامیک که به راحتی شسته و تمیز می ­شوند انتخاب بسیار خوبی برای سالن­ های زیبایی هستند. و مورد مناسبی برای سالن زیبایی محسوب می شود زیرا رعایت نظافت و بهداشت محیط سالن و تجهیزات از اصلی ترین مواردی است که باید رعایت شود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرز تهیه موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان

موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان موساکا یک نوع گراتن است که با بادمجان درست می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *