خانه > اخبار ایران و جهان > ماجرای ممنوع‌الخروج شدن بازیگر سینما

ماجرای ممنوع‌الخروج شدن بازیگر سینما

www-dustaan-com-%d9%85%d8%ac%d9%84%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%81%d8%a7%d9%84-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%ad%d8%a7%d9%81%d8%b8-1483108154

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهران مدیری شب گذشته میزبان ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون، حمید منوچهری گوینده، دوبلور و کارگردان رادیو و کامران رسول زاده خواننده بود.

موضوع برنامه شب قبل دورهمی «سلیقه» بود. در بخش اول برنامه حمید منوچهری روبروی مدیری نشست.

منوچهری در ابتدا درباره حضور خود در عرصه هنر گفت: در شانزده سالگی کار خود را شروع کردم. عاشق رادیو هستم و همزمان با گویندگی رادیو، دوبله هم کار کردم. هنوز بعد از ۵۳ سال رادیو برایم اولویت اول است.

منوچهری در پاسخ به سوال مدیری درباره وضعیت دوبله پاسخ داد: تعداد فیلم برای دوبله کمتر از گذشته است. جوانان علاقه‌مند در این حرفه آمدند اما عشق آنها کمتر از نسل ما است. دوران ما ۹۹ درصد عاشق کار خود بودند.

منوچهری در پاسخ به سوال مدیری درباره عاشق شدنش بیان کرد: همسرم را در مراسم جشن سوم شعبان دیدم. دو فرزند پسر دارم و مخالف حضور آنها در رادیو و دوبله بودم اما حالا که حضور دارند، به آنها افتخار می‌کنم.

وی درباره اینکه کاری بوده که از انجام آن شرمنده شده باشد، گفت: در دوبله و رادیو کاری نکردم که احساس شرمندگی از کارهایم داشته باشم.

منوچهری در پایان گفت: با داشتن خانواده خود احساس خوشبختی میکنم و در نهایت سه جلد کتاب به موزه دورهمی اهدا کرد.

در میانه این برنامه کامران رسول زاده خواننده کشورمان، دو قطعه موسیقایی را اجرا کرد.

در بخش دیگری از گفتگوی برنامه «دورهمی»، ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون در جمع حاضر شد.

خلیلی در پاسخ به سوال مدیری در خصوص چرایی بازگشت به ایران گفت:  همیشه آرزویم این بود که به ایران برگردم. با مادر و پدرم شرط کردم که اگر دانشگاه قبول شدم، اجازه بدهند من به ایران برگردم. زمانی که به ایران آمدم به همراه مادربزرگم پروین سلیمانی برای دیدن کارگردانان بزرگ رفتیم. من دوست داشتم آنها را از نزدیک ببینم و عکس یادگاری با آنها داشته باشم اما خب آنها به من پیشنهاد کار دادند.

خلیلی در پاسخ به سوال مدیری  در خصوص  تحصیل در رشته معماری و نظرش درباره دکور دورهمی ‌بیان کرد: هفت سال در رشته معماری تحصیل کردم. خیلی سخت بود؛ مدت کوتاهی در این حوزه کار کردم. دکور دورهمی خیلی ایرانی است و من آن را دوست دارم.

خلیلی در ادامه در پاسخ به سوال مدیری درباره عاشق شدنش گفت: در نگاه اول نه اما در نگاه دوم؛ عاشق شدم (خنده). از خواستگاری تا ازدواج ما سه ماه طول کشید. خانواده داماد ایران بودند و ما در انگلیس. از طریق اینترنت خواستگاری انجام شد و زمانی که من «بله» را گفتم، نقل پاشیدند (خنده).

بازیگر «مختارنامه» درباره ادامه فعالیت خود عنوان کرد :فعالیت پشت دوربین را دوست دارم. تجربه ساخت سه فیلم کوتاه و یک مستند را دارم. مستندی که جوایز بین المللی گرفت. در حاب حاضر پیگیر کار چهارم هستم که بیوگرافی از مادربزرگم است. در زمانی که زنده بودند، مصاحبه هایی با او داشتم و قرار است آن را بسازم.

خلیلی در پاسخ به سوال مدیری درخصوص عجیب ترین شایعه‌ای که درباره خود شنیده گفت: اوایل که به ایران آمدم و در «چشمان سیاه» بازی کردم، در روزنامه نوشته بودند که من  از آلمان آمدم و خواهر زاده پروین سلیمانی هستم. من خیلی گریه کردم که چرا اشتباه نوشتند؛ اما به مرور یاد گرفتم زیاد برایم مهم نباشد.

وی درخصوص ماجرای شکایت قضایی و ممنوع الخروج شدن خود در انگلیس عنوان کرد: در یک مجتمع تجاری بودم. آقایی با بچه‌اش دعوا می‌کرد و او را کتک می‌زد. من هنوز آن موقع مادر نشده بود. سعی کردم با زبان قانعش کنم که کار درستی نمی‌کند اما او خیلی عصبانی بود و من مجبور شدم به او سیلی بزنم (خنده). در پی این اتفاق او از من شکایت کرد و من ممنوع الخروج شدم اما خب بعد از آن حل شد.

بازیگر «کلاه پهلوی» در خصوص اکران نشدن فیلم‌های خود تصریح کرد: من به قسمت اعتقاد دارم؛ از اکران نشدن فیلم‌ها زیاد ناراحت نیستم اما اکران فیلم‌ها باعث می‌شود خستگی کار از تن عوامل به در شود.

خلیلی در سخن پایانی خود گفت: خیلی‌ها از من درباره تولد پسرم می‌پرسند. اینکه چرا در انگلیس او را به دنیا نیاوردم تا شناسنامه آنجا را داشته باشد. من این اتفاق را دوست نداشتم؛ چرا که من علاقه داشتم پسرم شناسنامه ایرانی داشته باشد. خودم، پدر و مادرم همه در ایران به دنیا آمدیم. بیست سال از ایران دور بودم و همیشه حسرت ایران را داشتم. همیشه خودم را ایرانی می دانم.

ماه چهره خلیلی در پایان سه اثر نمایشگاه عکس خود را به موزه دورهمی اهدا کرد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *