خانه > فرهنگ و هنر > متن و نوشته زیبا > متن فوق العاده زیبا برای مادر|دلنوشته روز مادر

متن فوق العاده زیبا برای مادر|دلنوشته روز مادر

متن روز مادر زیبا

در ادامه مجموعه ای از متن فوق العاده زیبا برای مادر,دلنوشته روز مادر , متن تبریک روز مادر , دلنوشته برای روز مادر از طرف دختر , متن زیبا برای مادر زحمت کش و متن روز مادر مبارک را مشاهده می کنید.

متن فوق العاده زیبا برای مادر

متن فوق العاده زیبا برای مادر,دلنوشته روز مادر

دلنوشته روز مادر 

مادر، تو منجی من، نقطه اتکا من و راهنمای من هستی. از این که همیشه برای صحبت کردن در دسترس هستی و به من اطمینان می دهی که همه چیز خوب خواهد شد، ممنونم.

 دل نوشته برای مادر 

دستانی که از روز اول تولد گرمابخش جان من بودند هنوز هم آنهایی هستند که وقتی احساس گم شدن می کنم مرا در آغوش می گیرند. برای همه چیز از تو سپاسگزارم، مادرم.

متن تبریک روز مادر 

کسی نشانی بهشت را نداشت

و خداوند مادر را آفرید.

آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جای دارد

به مادرم که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.

متن پیام تبریک روز مادر 

من احساس خوشبختی می کنم که تو را در زندگی دارم. از تو ممنونم که به من کمک می کنی تا شخصیت خود را شکل دهم و به یک فرد بالغ موفق با رفتارهای نجیب تبدیل شوم. من هرگز تو را ناامید نخواهم کرد زیرا تو بهترین مادر جهان هستی. یکبار دیگر از تو ممنونم، به خاطر همه چیز.

دلنوشته برای مادرم  

مادرم برای همه کارهایی که مجبور نبودی برای من انجام دهی، تشکر می کنم. کلمات کافی برای توصیف اینکه چقدر در زندگی من مهم هستی وجود ندارد، مادرم، تو ستاره درخشان قلبم و امیدبخش من در روزهای سخت و تاریک هستی.

دلنوشته برای روز مادر از طرف دختر 

در رفاقت

تنها مادرم برنده شد

چون شیری که به من داد

پس نگرفت

دوستت دارم مادر

دلنوشته دختر به مادر 

از تو ممنونم که به من زندگی دادی و باعث شدی هر روز احساس کنم یک گنج بی نظیر هستم، مادر زیبا و دلسوز من. هیچ کس هرگز نمی تواند با تو مقایسه شود. من تو را با هر آنچه دارم دوست دارم و تو همیشه بخشی از من خواهی بود.

دلنوشته برای مادرم 

مادر من تو شبیه هیچ کس دیگری نیستی، مادر عزیزم به خاطر اینکه به من زندگی دادی، مرا پرورش دادی و همیشه اولین کسی هستی که پناهگاه من در این دنیا می شود از تو سپاسگذارم.

متن سنگین برای مادر 

بعضی وقت‌ ها ساده‌ ترین جمله‌ ها بهتر می‌ توانند تشکرها را بیان کنند. پس ساده می‌گویم: مادر تو بودی که من هم هستم. دوستت دارم.
“مادر این متن را برای سپاس از تو فرستادم روزت مبارک”

دلنوشته های زیبا برای مادر 

از تو متشکرم که فوق العاده ترین مادری هستی که کسی می تواند داشته باشد. شجاعت شما منبع الهام است و عشق شما گوهر کمیاب است. ممنون که بخشی از زندگی من هستی!

متن زیبا برای مادر زحمت کش 

احساس قدردانی من از تو با کلمات قابل بیان نیستند، حتی وقتی در تاریکی نشسته ام تو با چراغی در دست راهم را روشن می کنی. از تو ممنونم که به من اوج گرفتن را اموختی و به من یاد دادی که هیچ سختی ماندگار نیست

متن روز مادر از زبان دختر 

چقدر بوی تو خوب است، بوی آغوشت

همیشه زحمت من بوده است بر دوشت

چنان زلال و لطیفی که مطمئن هستم

دو بال بوده به جای دو دست بر دوشت

ولی به خاطر من بال را کنار زدی

که با دو دست بگیری مرا در آغوشت

متن روز مادر مبارک 

از این که به من یاد دادی تا به فردی که امروز هستم تبدیل شوم، ممنونم. به خاطر هر کاری که انجام دادی تا من تمام پتانسیل خود را کشف کنم، تا همیشه سپاسگزار خواهم بود. دوستت دارم، مادر.

متن تشکر از مادر

غیرممکن است شادی که به زندگی من می بخشی را بتوان اندازه گیری کرد. من فوق العاده خوش شانسم که چنین مادر فداکار و دلسوزی دارم.

متن زیبا برای کپشن روز مادر

به تدریج من به تو عادت کردم تا وقتی که متوجه شدم تا چه حد غرق در عشق تو شده‌ام. هر چه بزرگ‌تر شدم، بیشتر تاثیر عشق مادر را درک کردم. خیلی ممنون بابت همه چیز!

متن زیبا برای روز مادر 

تو مدت‌هاست که مرا محکم نگه داشته‌ای اما من بزرگ شده‌ام. فقط به خاطر داشته باش که تو همیشه در قلب من خواهی بود. تا زمانی که عشق وجود دارد. دوستت دارم مادر عزیزم.

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *