خانه > فرهنگ و هنر > سینما ، تئاتر ، تلویزیون > معرفی سریال های ماه محرم ۹۸ + زمان دقیق پخش و تکرار

معرفی سریال های ماه محرم ۹۸ + زمان دقیق پخش و تکرار

معرفی سریال های تلویزیون در ماه محرم امسال+ زمان دقیق پخش و تکرار

سریال های محرم ۹۸ مشخص شدند . در ادامه این مطلب به معرفی سریال های ماه محرم ۹۸ در تلویزیون و زمان پخش و تکرار آن ها می پردازیم .

سریال مرضیه ، سریال دریا نزدیک است ، سریال ستایش ۳ ، سریال وقت صبح ، سریال ترور خاموش سریال های محرم امسال می باشد .

سریال های ماه محرم 98

با شروع ماه محرم تلویزیون در پخش سریال های خود تغییراتی خواهد داد و سریال های جدیدی را در شب های محرم روی آنتن خواهد برد.

بر این اساس سریال «بوی باران» شبکه یک جای خود را به مینی سریال وقت صبح خواهد داد  و بعد از آن از ۲۲ شهریور ماه سریال ترور خاموش پخش خواهد شد که ژانر معمایی تولید شده است.

به جای سریال «کابینه» که برشی از «معمای شاه» است، سریال «مرضیه» روی آنتن شبکه ۲ خواهد رفت و مینی‌سریال «دریا نزدیک است» جایگزین سریال «بانوی سردار» در شبکه ۳ خواهد شد و پس از اتمام آن سریال ستایش ۳ پخش می شود .

بازیگران سریال ترور خاموش 

سریال ترور خاموش 

سریال محرم شبکه یک 

شبکه یک: وقت صبح و ترور خاموش

سریال وقت صبح 

سریال «بوی باران» جای خودش را به مینی‌سریال « وقت صبح» می‌دهد.

شبکه یک بعد از پایانِ سریال «بوی باران» به سراغِ یک سریال تولید شده از مرکز صداوسیمای استان سمنان می‌رود. در این سریال کاوه خداشناس با شکل و شمایلِ یک روحانی ظاهر شده و بعد از سِرّ دلبران که از شبکه دو سیما به کارگردانی محمدحسین لطیفی روی آنتن می‌رفت حالا «وقت صبح» به چالش‌های یک روحانی در ایام محرم می‌پردازد.

البته که این سریال شاید شکل و شمایلِ محرمی‌تری نسبت به «ترور خاموش» داشته باشد که درباره مافیای اعتیاد است و قرار بود از این شبکه پخش شود.

ابوالفضل صفری تهیه‌کننده سریال «ترور خاموش» هم در گفتگویی به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: ما از ۲۲ شهریورماه سریال شبکه یک خواهیم بود. این تعویق هم به خاطرِ مناسبتی‌تر بودن مینی سریال «وقت صبح» بود.

داستان سریال وقت صبح

این مینی سریال ۶ قسمتی با فضایی معنوی و نگاه به مسائل اجتماعی در محله‌های قدیمی شهر تاریخی سمنان تصویربرداری شده است. “وقت صبح” قصه روحانی جوانی را روایت می‌کند که در موقعیت انتخابی قرار می‌گیرد و این انتخاب او را با چالش‌هایی مواجه می‌سازد.

سریال وقت صبح از سه شنبه ۱۲ شهریور ساعت ۲۲:۱۰ دقیقه پخش خواهد شد و تکرار آن روز بعد ساعت ۱:۳۰ بامداد ۹:۳۰ صبح ۱۵ عصر پخش می شود .

بازیگران سریال وقت صبح

کاوه خداشناس، نسرین نصرتی، کاظم هژیرآزاد، نگار حسن زاده، صدف بهشتی، سلمان خطی، محمد یگانه، پژمان یاوری، لی لی فرهادپور، حسین صفریان، پناه باقریان،آیسان والی و( با حضور) عزت الله جامعى ندوشن بازیگران  سریال وقت صبح هستند.

سریال ترور خاموش 

سریال ترور خاموش سریالی معمایی است که به معضلات اجتماعی می‌پردازد. خط اصلی قصه اعلام نشده، اما از تیزرهای سریال این گونه برمی‌آید که مواد مخدر، موضوع اصلی «ترور خاموش» است و در حاشیه آن، به مسائلی چون طلاق و حاشیه‌‌نشینی می‌پردازد.

کارنامه سازندگان: احمد معظمی کارگردان، ابوالفضل صفری تهیه‌کننده، هومان فاضل نویسنده و مرتضی اصفهانی مشاور امنیتی سریال، گروه سازندگان «ترور خاموش» را تشکیل می‌دهند که پیشتر سریال باکیفیت «سارق روح» را ساختند که البته به دلیل پخش از شبکه ۵، به اندازه ظرفیتش مورد توجه قرار نگرفت.

مهم ترین اثر کارگردان اما، فیلم «حریم شخصی» است که با وجود گروه بازیگران نسبتاً خوب، موفقیتی در گیشه کسب نکرد.

سریال ترور خاموش از ۲۲ شهریور ساعت ۲۲:۱۰ دقیقه پخش خواهد شد و تکرار آن روز بعد ساعت ۱:۳۰ بامداد ۹:۳۰ صبح ۱۵ عصر پخش می شود .

بازیگران ترور خاموش 

«ترور خاموش» از گروه بازیگران خوبی بهره می‌برد. سعید راد که پس از «در چشم باد» در تلویزیون حضور پیدا نکرده، در نقش یک مأمور امنیتی بازی کرده است.

حمید عطایی که با نقش «سائب» در سریال «مختارنامه» شناخته می‌شود، از دیگر بازیگران اصلی سریال است

و چهره‌هایی چون پرویز فلاحی‌پور، پریوش نظریه،  ستاره اسکندری، سامیه لک، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی و آناهیتا افشار نیز در این مجموعه حضور دارند.

بازیگران سریال مرضیه

سریال مرضیه 

سریال محرم شبکه دو 

سریال مرضیه 

«مرضیه» سریال محرمی شبکه دو سیما است که روی آنتن می رود. مجموعه تلویزیونی «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام برای پخش در ماه محرم ساخته شده است.

مجموعه تلویزیونی و سریال مرضیه به تهیه‌کنندگی مجید اوجی در ۱۵ قسمت تهیه شده است.

داستان «مرضیه» یک ملودرام اجتماعی است که ماجرایی از جامعه روز را به تصویر می‌کشد.

داستان سریال مرضیه

طبق خلاصه داستان رسمی که سازندگان منتشر کرده‌اند، سریال درباره خانم دکتر جراحی به نام «مرضیه» است که همراه خانواده‌اش زندگی شادی دارد ولی یک ماجرای مالی-اقتصادی، اعتقادات و رفتارهای آن‌ها را دستخوش تغییر می کند. قصه سریال از یک ماه محرم تا ماه محرم سال بعد روایت می‌شود.

کارنامه سازندگان: نویسنده و کارگردان سریال فلورا سام است و تهیه‌کنندگی آن را همسرش مجید اوجی برعهده داشته است. سام که پیشتر بازیگر بوده، تا به حال چندین سریال ساخته که بیشترشان ناموفق بوده و تنها «ناز و نیاز‏» تا حدی توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند. از این کارگردان سال گذشته فصل دوم مجموعه «بی‌قرار» روی آنتن رفت که توفیق چندانی نداشت.

بازیگران سریال مرضیه

ترکیب بازیگران سریال مرضیه نسبتاً امیدوارکننده است. بازیگر اصلی سریال ماه‌چهره خلیلی است که نقش «مرضیه» و امیرحسین صدیق نقش همسر او را ایفا می‌کند.

از جمله بازیگرانی که در این مجموعه حضور دارند می توان : داریوش فرهنگ ، فریبا کوثری ،داریوش ارجمند ،گوهر خیراندیش ، ، الهه حصاری ،مجید مظفری ، پژمان بازغی ، ماه‌ چهره خلیلی ، امیرحسین صدیق ، علی اوجیو حسن زارعی ، نیلوفر شهیدی ، شیوا خسرومهر ، مختار سائقی و شاهرخ استخری و سیاوش خیرابی بازیگران اصلی این مجموعه هستند که تست گریم نهایی آنان به تازگی انجام شده است

زمان پخش سریال مرضیه در محرم ۹۸

«مرضیه» در ایام محرم هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه دو می رود.

بازیگران سریال ستایش ۳

بازیگران سریال ستایش ۳

سریال محرم شبکه سه

دو مجموعه «دریا نزدیک است» و «ستایش۳» در ایام ماه محرم و صفر از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

سریال دریا نزدیک است 

مینی سریال شش‌قسمتی سریال دریا نزدیک است به کارگردانی علی مهدی پور در دهه اول محرم روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان «دریا نزدیک است» آمده است: علی مراقب بیماران در حال احتضار است و در تلاش معاش برای خانواده‌اش، فراز و نشیب‌های را از سر می‌گذراند. او از کشاکش امواج گذشته است و …

کارنامه سازندگان: سریال دریا نزدیک است را علی مهدی‌پور کارگردانی کرده که سابقه چندان پرباری ندارد و احتمالاً این اولین تجربه کارگردانی اوست. در کنار او، فرزین مهدی‌پور نویسنده و تهیه‌کننده این مجموعه قرار دارد که در دهه هفتاد یکی دو فیلم چون «بزرگ خیلی بزرگ» و «روز دیدنی» را ساخته است.

بازیگران سریال دریا نزدیک است 

جهانگیر الماسی، نادر فلاح و بهرام ابراهیمی بازیگران اصلی مجموعه «دریا نزدیک است» هستند و چهره‌های دیگری چون مریم سرمدی، علی طالب‌لو و رضا فیاضی نیز در این سریال آن‌ها را همراهی می‌کنند.

سریال ستایش ۳

فصل سوم سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی بعد از اتمام مجموعه «دریا نزدیک است» روی آنتن می رود.

«ستایش ۳» به نویسندگی سعید مطلبی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب از ابتدای مهرماه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ به روی آنتن می‌رود.

شروع داستان «ستایش»، سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ است و ادامه آن به سال‌های اخیر می‌رسد؛ فیلمنامه سری سوم این مجموعه در ۳۰ قسمت نوشته شده که نگارش آن بر عهده سعید مطلبی است.

فصل سوم «ستایش» با دو فصل قبلی آن متفاوت و دارای ساختاری جدید است. این فصل از مجموعه افزون بر روایت داستان شخصیت‌های فصل اول و دوم به بازگویی روابط میان آن‌ها می‌پردازد.

خلاصه داستان سریال ستایش ۳

سریال «ستایش» داستان دختری بود که شوهرش را از دست می دهد و پدر شوهرش قصد دارد فرزندانش را از او بگیرد.

بازیگران سریال ستایش ۳

داریوش ارجمند، نرگس محمدی ، مهدی سلوکی ، حدیث میرامینی ، فریبا نادری ، کیهان ملکی، شهرام پوراسد، فریبا نادری، لاله مرزبان، رضا داوود نژاد، فرهاد جم، مهدی میامی از بازیگران این سریال هستند.

جالب است بدانید رامسین کبریتی در فصل گذشته سریال ستایش جز بازیگران اصلی بود که او بعد از مهاجرت به شبکه جم از لیست بازیگران این سریال حذف خواهد شد و باید منتظر باشیم تا ببینیم کارکتر این بازیگر در فصل ۳ سریال ستایش چگونه حذف خواهد شد.

دیگر سریال های ماه محرم تلویزیون 

علاوه بر مجموعه های یاد شده، سیما چند سریال دیگر را مناسب این شب ها پخش خواهد کرد:

مجموعه تلویزیونی تاریخی و پر طرفدار «مختارنامه» از شب نهم‌ شهریور ماه که شب اول محرم الحرام است از شبکه آی‌فیلم فارسی بر روی آنتن می‌رود. علاوه بر آن سه سریال «هاتف»، «خون‌بها» و «راز پنهان» نیز در برنامه های این شبکه به مناسبت ماه محرم قرار گرفته است که در ادامه این مطلب از زمان دقیق پخش و بازپخش آنها مطلع خواهید شد .

پخش سریال «خون‌بها» با بازی پولاد کیمیایی، از یکشنبه (۱۰ شهریور ماه) در شبکه آی‌فیلم آغاز می‌شود. این سریال محرمی را جواد مزدآبادی کارگردانی کرده و سعید نعمت‌الله فیلمنامه آن را نوشته است.

سریال خون‌بها داستان بوکسوری به نام رسول است که پس از مسابقات جهانی به ایران برمی‌گردد، اما در بازگشت متوجه مرگ مشکوک برادرش می‌شود که در یک پیتزافروشی کار می‌کرده است، صاحب این پیتزافروشی زنی به نام فرشته است. رسول تصمیم می‌گیرد با همکاری پلیس قاتل یا قاتلان برادر خود را پیدا کند و در این مسیر به باند قاچاق مواد مخدر می‌رسد.

از بازیگران این سریال می‌توان به پولاد کیمیایی، لیلا اوتادی، عبدالرضا اکبری، سیاوش طهمورث، شهرام عبدلی و حشمت آرمیده اشاره کرد. «خون‌بها» قرار است در ایام محرم، هر روز ساعت ۱۷ پخش و ساعت‌های یک و ۹ بازپخش شود.

مجموعه تلویزیونی «راز پنهان» به‌ کارگردانی فلورا سام، از اول محرم روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود. این سریال در سال ۱۳۹۱ از شبکه یک سیما پخش شد.

«راز پنهان» داستان مردی است متأهل که به علت معاشرت با دوستان نابابی که در جوانی و دوران دانشجویی داشته، آلوده به خلافکاری و پولشویی می‌شود و در اثر تصادف حافظه خود را از دست می‌دهد…

داریوش ارجمند، پروانه معصومی، علیرضا جلالی تبار، الهام حمیدی، کامران تفتی، لادن طباطبایی، محمود عزیزی و لیلا بلوکات بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی‌اند. این مجموعه از ساعت ۱۸ در جدول پخش آی‌فیلم فارسی قرار گرفته است و بازپخش آن نیز در ساعت ۲ بامداد و ۱۰ صبح روز بعد خواهد بود.

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

بهترین فیلم های ضد افسردگی

بهترین فیلم های ضد افسردگی افسردگی شرایطی است که امکان دارد همه ما در بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *