خانه > مطالب ویژه > معرفی و خرید انواع مدل های تلویزیون سامسونگ با قیمت مناسب در بانه

معرفی و خرید انواع مدل های تلویزیون سامسونگ با قیمت مناسب در بانه

معرفی و خرید انواع مدل های تلویزیون سامسونگ با قیمت مناسب در بانه

یکی از اساسی­ ترین کالاهای خانگی تلویزیون است، از میان محصولات مختلفی که در بازار دیده می­شود سامسونگ از برندهای بسیار معتبر است. محصولات سامسونگ که در بازار موجود هستند معمولا قیمت بالایی دارند. اگر به ­دنبال خرید محصولی اصل و با قیمت مناسب هستید، خرید تلویزیون سامسونگ از بانه بهترین انتخاب خواهد بود. شهر بانه یکی از مناطق کردستان است که مراکز و فروشگاه­های لوازم خانگی زیادی دارد و در زمینه فروش محصولات اصل و باکیفیت از برندهای معتبر دنیا فعالیت دارند.

معرفی برند سامسونگ

آغاز به کار شرکت سامسونگ مربوط به سال ۱۹۳۸ است اما سیر پیشرفت این شرکت از سال ۱۹۵۸ شروع شد. محصولات تولیدی این شرکت در زمینه لوازم الکترونیکی خانگی شامل تلویزیون، یخچال، کولر و ماشین­لباسشویی است.

سامسونگ اولین تلویزیون سیاه و سفید خود را در دهه ۷۰ میلادی روانه بازار کرد، با گذشت زمان این محصولات دچار تحولات زیادی شدند.

قیمت تلویزیون سامسونگ در بانه

هر زمان که حرف از خرید تلویزیون باشد تقریبا بیشتر افراد بر سر اینکه سامسونگ بهترین انتخاب است، توافق دارند. این شرکت معتبر هر ساله محصولات متنوع و بسیار باکیفیتی را روانه بازار می­کند.

بهترین مدل­های این برند که هنگام خرید تلویزیون سامسونگ از بانه مشاهده می کنید، با وضوح تصویر ۴K که قادر هستند تصاویر با وضوح بسیار بالا و رنگ مناسب را برای بیننده به نمایش بگذارند. اگر اندازه تلویزیون برای­تان اهمیت زیادی دارد سری­های مختلف سامسونگ دارای اندازه­های متغیری است که می­توانید متناسب با مساحت محیط خود، یکی از آنها را خریداری کنید.

قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۰ اینچ  با توجه به این­که فروشندگان، محصولات خود را از نمایندگی­های اصلی این شرکت در کشور عراق وارد می­کنند بسیار مناسب  و مقرون­به­صرفه است.

معرفی برخی مدل­های تلویزیون سامسونگ

اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را دارید بهتر است با تعدادی از مدل­های مختلف آن آشنا شوید تا با توجه به بودجه و امکاناتی که مد نظر دارید بهترین انتخاب را داشته باشید.

تلویزیون QLED سامسونگ مدل ۶۵Q60A

این محصول جزء سری شش سامسونگ و دارای اندازه ۶۵ اینچ است، تلویزیون کیولد سامسونگ مدل ۶۵Q60A در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت سامسونگ روانه بازار شد و یکی از نمونه­های ارزان در رده تلویزیون­های QLED به­شمار می­رود. در واقع، این مدل به ­عنوان جایگزینی برای تلویزیون Q60T است که یک سال قبل از آن تولید شد، مشخصات این مدل به شرح زیر است:

  • صفحه­نمایش کیوال­ای­دی با وضوح ۴K
  • نور پس­زمینه به­صورت Edge LED
  • پنل VA
  • نرخ تازه­سازی تصویر ۶۰ هرتز
  • دارای قابلیت Wireless Dex برای اتصال موبایل
  • برخورداری از Remote Access به ­منظور اتصال به کامپیوتر و لپ­تاپ
  • ورودی­های HDMI و USB
  • رزولوشن تصویر ۳۴۸۰×۲۱۶۰ پیکسل

تلویزیون سامسونگ  ۵۰ اینچ مدل AU8000

اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را دارید، باید بدانید مدلی که با عنوان تلویزیون سامسونگ مدل AU8000 در سال ۲۰۲۱ وارد بازار شد در دسته محصولات سری ۸ سامسونگ قرار می­گیرد. این مدل برای استفاده در محیط­هایی با نور متوسط نیز مناسب است.

کیفیت و قیمت تلویزیون سامسونگ ۵۰ اینچ در بازار معمولا متفاوت است و شما در واقع با خرید تلویزیون سامسونگ au8000 مدلی باکیفیت بالا و قیمت مناسب را برای استفاده خانگی تهیه خواهید کرد.

مشخصات این مدل عبارتند از:

  • کیفیت تصویر ۴K HDR
  • سیستم صوتی دوکانال با توان خروجی ۲۰ وات
  • قابلیت صوتی Q-Symphony
  • فناوری Pure Color
  • ضخامت خیلی پایین
  • تکنولوژی Auto Motion Plus (عدم تار شدن تصویر در صحنه­های سریع فیلم­ها)
  • دارای ورودی HDMI و USB

تلویزیون سامسونگ مدل ۵۵AU7000

در خرید تلویزیون سامسونگ ، این مدل را می­توانید انتخاب کنید. تلویزیون سامسونگ مدل AU7000 یکی از مدل­های سامسونگ با امکانات فوق­العاده و در اندازه متنوع می باشد که در سال ۲۰۲۱ تولید و روانه بازار شد. داشتن پردازنده کریستالی سبب­ شده شاهد تصاویری واضح از نمایشگر مدل AU7000 باشیم. از دیگر نکات مثبت این محصول سیستم صوتی مناسب آن است.

بنابراین خرید تلویزیون سامسونگ au7000  این امکان را به شما می­دهد که تصاویری شفاف و با صدایی فراگیر را تماشا کنید. از قابلیت­های این مدل فناوری HDR10+ است که سطح درخشش و کنتراست را تنظیم می­کند و محتوای تصویری را باکیفیت خیلی خوب به نمایش می­گذارد.

از مشخصات این مدل می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای فناوری Dolby Digital Plus
  • دارای سیستم­عامل تایزن
  • قابلیت اتصال به گوشی­های اندروید و ios
  • طراحی زیبا
  • کیفیت تصویر ۴K

مزایای خرید تلویزیون سامسونگ از بانه

در هر شهری از کشور که باشید با وجود سایت­های معتبری که در زمینه فروش تلویزیون از بانه فعالیت دارند دیگر نیازی نیست برای خرید این محصول مسافت زیادی را تا کردستان طی کنید. مزایای خرید تلویزیون سامسونگ از بانه عبارتند از :

تنوع بالای محصولات

با توجه به واردات مستقیم این کالا شما می­توانید انوع مدل­های سامسونگ را خریداری کنید، مطمئنا محصولات این برند در برابر دیگر برندهای سطح پایینی که شما از بازار تهیه می­کنید کیفیت بسیار بالاتری دارند.

قیمت مناسب

در حال حاضر اغلب فروشگاه­ها برندهای معروف را با قیمت­های بالایی در اختیار متقاضیان قرار می­دهند در حالی که فروشگاه بانه یاب این امکان را به شما می­دهد متناسب با بودجه خود بهترین محصول را انتخاب کنید. با خرید تلویزیون سامسونگ از بانه یاب در بودجه خود صرفه­جویی کنید.

امکان خرید آنلاین

شما در هر زمانی که اراده کنید، می­توانید با یک جست­وجو ساده در اینترنت محصول مورد نظر خود را به­ راحتی پیدا کنید. به­ جای آن­که وقت و انرژی زیادی را برای خرید تلویزیون مورد نظر خود صرف کنید، در هر ساعتی از شبانه­روز می­توانید خرید خود را از میان تنوع بالای محصولات انجام دهید.

خرید در تمام فصول سال

در نظر داشته باشید که در طول پاییز و زمستان که اغلب تقاضا برای خرید تلویزیون کم­تر است می­توانید محصولاتی با قیمت پایین­تر پیدا کنید.

نکاتی که باید در زمان خرید تلویزیون سامسونگ از بانه به آن توجه کنید

زمانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ را دارید، باید ابتدا سایتی معتبر را برای این منظور پیدا کنید، برخی از نکاتی که باید بررسی نمایید شامل موارد زیر است:

  • اندازه نمایشگر: احتمالا اولین نکته­ای که هر خریدار در نظر دارد ابعاد صفحه­نمایش است در حال حاضر مدل­هایی با اندازه ۵۰ و ۵۵ اینچ جزء مدل­های پرفروش سامسونگ به­شمار می­روند.
  • رزولوشن تصویر: دیدن تصاویری با وضوح و جزئیات بیشتر یکی از مسائل مهم در زمان خرید است که به تعداد پیکسل­های نمایشگر مربوط است، نمونه­هایی با رزولوشن ۴K برای انتخاب گزینه مناسبی هستند.
  • رفرش ریت: این فاکتور نشان می­دهد که تلویزیون تا چه اندازه تصویر روان­تری را در معرض دید بیننده قرار می­دهد. بنابراین هر چه مقدار آن برای محصولی بالاتر باشد بهتر است..
  • امکانات صوتی: فناوری­های صوتی مختلفی همچون؛ Dolby Audio، OTS، Q-Symphony و AVA است که هر کدام کیفیت خاص خود را دارد که شما می­توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

جمع ­بندی

تلویزیون یکی از وسایل جدانشدنی هر خانه است، در میان تنوع محصولات موجود در بازار انواع مدل­های سامسونگ همیشه مورد توجه خریداران بوده است. یکی از فاکتورهای مهم ، قیمت این محصولات است که در سال­های اخیر بیشتر افراد به خرید تلویزیون سامسونگ از بانه روی آورده­اند.

تنوع بالای محصولات، قیمت مناسب و امکان خرید آنلاین از مزایای خرید از  فروشگاه اینترنتی بانه یاب است. شما می توانید با کارشناسان مجرب فروشگاه بانه یاب تماس بگیرید و تمام فاکتورهایی را که مد نظر دارید مورد بررسی قرار دهید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *