خانه > اخبار ایران و جهان > نخستین کنسرت گروه “پـازل بند” همراه با استقبال و غافلگیری + عکس

نخستین کنسرت گروه “پـازل بند” همراه با استقبال و غافلگیری + عکس

وب سایت موسیقی ایرانیان: نخستین کنسرت «پازل بند» شب گذشته – جمعه دهم دی ماه – با استقبال دوستداران این گروه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت.

درابتدای این کنسرت که با دکوری کم نظیر و اتفاقات جالب تصویری همراه بود، میکسی از برخی قطعات پرطرفدار پازل با اجرای تنظیم کننده گروه «آرین بهاری» آغاز شد که به مرور حضور نوازندگان ارکس‌تر را در پی داشت و بازیهای تصویری و یک لیزر شوی ویژه به حضور خواننده گروه «علی رهبری» روی صحنه ختم شد تا این کنسرت آغازی متفاوت و جالب را به همراه داشته باشد.

1113787_730

علی رهبری در ابتدای برنامه پس از خوشامدگویی به حاضرین در سالن گفت: «ممنون که امروز در نخستین کنسرت پازل بند در تهران به ما انرژی می‌دهید و با حضورتان و روحیه داد‌‌نهایتان مهم‌ترین آدم‌های این کنسرت هستید. ما که آماده‌ایم که امشب را به بهترین شب زندگیمان تبدیل کنیم و امیدواریم اولین کنسرت «پازل بند» یکی از بهترین اجراهای زنده در این سالن باشد.»

«نگم برات» نخستین قطعه این کنسرت بود و به محض آغاز خواندن این قطعه، کل دکور کنسرت با جلوه‌های ویژه تصویری دکور این برنامه به شکل بلندگوی‌های بزرگی تغییر شکل داد که غافلگیری حاضرین در سالن را در پی داشت.

ین جلوه‌های ویژه تصویری که قابلیت تغییر در زمان‌های مختلف را با توجه به سازه‌های روی سن داشت، به گونه‌ای بود که فضای صحنه را در هر قطعه با توجه به فضا و محتوای اثر، تغییر می‌داد و تصایری جالب و بعضا شگفت انگیز را در سالن می‌ساخت که نگاهی کوتاه به گزارش تصویری این کنسرت شاید بهتر بتواند اتفاقات روی سن را نمایش دهد.

1113788_385

علی رهبری پس از اجرای قطعه «چشم چشم» گفت: «مرداد ماه امسال نخستین آلبوم رسمی ما وارد بازار موسیقی کشور شد و امروز حدود ۴ ماه ازاین اتفاق گذشته است و دقیقا در آستانه سال ۲۰۱۷ در خدمت شما هستیم و مفتخریم که در این کنسرت پذیرای برخی از دوستان اقلیت مذهبی هستیم. امیدوارم در سال جدید سالی پر از دوستی و آشتی و مهربانی تجربه کنیم.»

«لحظه به لحظه»، «چی می‌شه»، «یه صدا» و سرانجام قطعه «قایق کاغذی» آثاری بودند که در سالن اجرا شدند و پس از اجرا و همخوانی این قطعه، علی رهبری با معرفی برخی از چهره‌های حاضر در سالن، شور خاصی را به سالن تزریق کرد.
محسن رجب‌پور، سامان امامی و حامد همایون چهره‌ها و هنرمندانی بودند که دراین بخش از برنامه معرفی شدند و در هنگام معرفی «حامد همایون» سالن تا مرز انفجار پیش رفت.

1113791_889
علی رهبری در ادامه و پیش از اجرای قطعه «دریا» گفت: «شیوه و سبک کاری ما در پازل بند به گونه‌ای است که آثار عاشقانه را هم به گونه‌ای ریتمیک و پرجنبو جوش اراه می‌دهیم تا این فضا‌ها در آثار پازل، به شکلی متفاوت منتشر شوند. هیچ قطعه‌ای بدون عشق به ماندگاری نمی‌رسد و اعتقاد دارم مهم‌ترین آثار ماندگار در همه این سالهای موسیقی، آثاری بوده‌اند که با موضوعیت و محوریت عاشقانه منتشر شده‌اند.»
معرفی ستاره موسیقی پاپ این روز‌ها «محمد علیزاده» بخش دیگری از برنامه بود که با استقبال شدید حاضرین در سالن توام شد. علی رهبری با خواندن بخشی از قطعه «جز تو»، محمد علیزاده را به حاضرین معرفی کرد و گفت: «ما با بسیاری از هنرمندان و ستاره‌های موسیقی در کشور کار کرده‌ایم و همکاری داشتیم و امشب بسیاری از آن‌ها به دلیل گرفتاری‌های کاری نتوانستند به سالن کنسرت ما بیایند. ولی محمد علزاده که شاید پرکار‌ترین خواننده این روزهاست به ما افتخار داد و آمد و این برای ما افتخار بزرگی ست که این هنرمند خوش قلب در کنسرت ما حضور دارد.»
1113789_686

در ادامه قطعه «وابسته» اجرا شد و این بار کل دکور برنامه به چهار تصویر ماندگار از بزرگان موسیقی در دوره‌های مختلف موسیقی در کشور تغییر شکل داد که استاد بابک بیات، خسرو شکیبایی، ناصر عبداللهی و مرتضی پاشایی چهار قاب ماندگار را تشکیل می‌دادند که بسیاری از حاضرین در سالن به صورت ایستاده به تشویق آن‌ها پرداختند.

رهبری با اشاره به روزهای سختی کهدر ابتدای دوران کاری‌اش داشته و تنها یک نفر در تمام این ایام در کنارش بوده و همیشه او را در بر‌ترین شرایط همراهی کرده، «آرین بهاری» را معرفی کرد و تنظیم کننده «پازل بند» که در ارتفاع پنج متری استیج ساز می‌زد رو به حاضرین گفت: «امشب قطعا بهترین شب زندگی من است. حتی بهتر از شبی که آلبوم قایق کاغذی منتشر شد. ممنونم از شما که به «پازل بند» وقت دیده شدن دادید و همیشه برای ما قابل احترام خواهید بود.»

1113793_719

«بارونای نم نم»، «جاده»، «آخرش رسید»، «کم کم» و «خاطره بچگی» دیگر قطعاتی بودند که در سالن اجرا شد و در هنگام اجرای قطعه «خاطره بچگی» کل دکور به تصاویری از کارتون‌های محبوب دهه شصتی‌ها تغییر شکل داد که استقبال حاضرین در سالن را در پی داشت.

1113790_461

علی رهبری قطعه «دنیا» را با پیانو اجرا کرد قطعه «گریه چیه» جزو قطعات آخری بودند که اجرا شدند.

نخستین کنسرت «پازل بند» به همت موسسه «آوازی نو» و به تهیه کنندگی «حسن اردستانی» در تهران روی صحنه رفت که علی رهبری هنگام معرفی این چهره در سالن گفت: «ایشان پدر معنوی گروه پازل هستند و شاید یکی از قدیمی ترین‌های این حوزه که مرور خاطراتش ایشان از دو دهه موسیقی پاپ در ایران به نوعی آرشیو زنده موسیقی پاپ بعد انقلاب باشد. حمایت‌های ایشان به گونه‌ای بوده که هرگز احساس کمبود نکرده‌ایم و این برای ما خوشایند است که فردی تا این حد قوی و خوش نام در کنار ماست.»

1113792_578

محمد ناصری نیز به عنوان مدیر اجرایی «پازل بند» در سالن معرفی شد و نخستین کنسرت این گروه در حالی به اتمام رسید که قطعا پرفورمنس تصویری و جلوه‌های ویژه این کنسرت، اتفاق نادری در همه کنسرتهای این سال‌ها بود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *