خانه > زیبایی و آرایشی > سلامت پوست و مو > هزینه کاشت ابرو چقدر است؟ + روش های کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟ + روش های کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

کاشت ابروی طبیعی چگونه انجام می شود؟ هزینه کاشت ابرو چقدر است؟ چقدر طول میکشد تا نتیجه کاشت ابرو مشخص شود؟ آیا ابرو های کاشته شده رشد می کنند؟

کاشت ابرو همان فرآیند کاشت مو است که برای ترمیم ابروها استفاده می شود. در ادامه با روش های کاشت ابرو . هزینه کاشت مو بیشتر آشنا می شوید .

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

کاشت ابرو یکی از ظریف ترین و دشوارترین جراحی های زیبایی مرتبط با پوست و مو است ، ابرو یکی از ملاک های زیبایی مهم به خصوص برای خانم ها به شمار می رود. این عمل جراحی در اصل نوعی عمل کاشت مو است که بجای پوست سر، بر روی ناحیه ابرو انجام می شود و به این ترتیب پیوند موها به ناحیه ابرو صورت گرفته و ترمیم ابرو انجام می شود.

یکی از روش‌های سخت کاشت مو، کاشت ابرو و پیوند تار‌های مو در این ناحیه است دلیل اصلی دشواری این کار، جهت خواب مو‌های ابرو است. تا به حال تعدادی از بیماران از پزشکان خود که تخصص و تجربه بالایی در این زمینه ندارند شکایت کرده و شاهد تشکیل پرونده‌های قضایی دراین زمینه هستیم

با پیشرفت علم پیوند مو روش های جدید FUE و SUT برای کاشت موانجام می شود، با این روش دیگر نیازی به جراحی و بجا ماندن اسکار در پشت سر فرد و کوتاهی موها نمی باشیم و در یک جلسه با زاویه و خواب طبیعی ابروها با این تکنیک ها انجام پذیر کرده است،

همچنین در صورت داشتن تاتو بر روی ابروها بدون نیاز به لیزر کردن و پاک کردن اٰنها که هزینه زیادی در بر خواهد داشت، کاشت ابرو را با مدل دلخواه فرد انجام شده و فردای روز کاشت ابرو می توانید به کارهای روزمره تان بپردازید.

روش های کاشت ابرو 

روش FUT

نخستین روشی که برای کاشت ابرو استفاده می شود روش FUT است.

در این روش که از اصلی ترین روش های کاشت مو و کاشت ابرو می باشد، گرافت ها به صورت یک نوار یک سانتی متری و با بی حسی موضعی از قسمت بانک مو برداشته می شوند و در ناحیه مورد نظر کاشته می شوند.

روش SUT

روش بعدی کاشت ابرو، روش SUT است. در این روش گرافت هایی که برای کاشت در ناحیه ابروها نیاز است، به صورت تکی بوسیله دستگاه SAFER از بانک مو برداشته می شوند و با طراحی یک فرم برای ابروها به قسمت مورد نظر پیوند زده می شوند.

روش میکروفیت MICRO FIT

جدیدترین روش کاشت مو یعنی روش MICRO FIT در کاشت ابرو هم کاربرد دارد و یکی از روش هایی است که روز به روز پرطرفدارتر می شود. در این روش دیگر نیازی به تراشیدن و کوتاهی موها در قسمت بانک مو نیست و هم چنین برداشت گرافت ها بصورت بسیار کمتر و بسیار ظریف تر انجام می شود و به همین دلیل جای برداشت و کاشت با عوارض بسیار کمتر و محدود تری مواجه می شوند و این یک مزیت محسوب می شود که بسیاری از علاقه مندان انجام کاشت ابرو و همچنین کاشت مو را ترغیب می کند که جراحی خود را با این روش انجام دهند.

عوارض احتمالی

عوارضی همچون بجا ماندن اسکار و یا جوشکار در پشت سر شخص و تورم و درد در ناحیه برداشت و کاشت ابروها که در نهایت رشد موهای کاشته شده بصورت زخیم و کج وکاملاً متفاوت با خواب ابروهای شخص انجام شده است را شاهد باشیم، چرا که با روش های سنتی و رایج کاشت ابرو، نمیتوان زاویه و خواب ابروها را بطور طبیعی انجام دهند و چه از نظر مالی و چه از نظر معنوی مشکلات زیادی را به شخص وارد کنند. همانطور که ذکر شد عوارض کاملا بستگی به جایی دارد که شما کاشت را انجام می دهید و اگر حرفه ای انجام شود عوارض به کمترین مقدار خواهد رسید.

عوارض کاشت ابرو مانند عوارض کاشت مو نیست و بسیار محدود و زود گذر است. این عوارض به اندازه ای ناچیز هستند که اصلا نیازی به نگرانی راجع به آن ها نیست. حتی بعد از انجام عمل شما می توانید به فعالیت های روزانه خود برسید و مطمئن باشید مشکلی را برای شما ایجاد نخواهد کرد.

پس از کاشت ابرو بهتر است که از استرس حداقل به مدت یک هفته دور بمانید زیرا استرس دشمن فولیکول های مو است.

بعد از انجام جراحی ممکن است به علت استفاده از داروهای بی حسی در قسمت پیشانی و ناحیه ابروها مقداری ورم را مشاهده کنید که به سرعت از بین خواهد رفت. همچنین به دلیل ایجاد زخم هایی در محل کاشت ممکن است کبودی هایی خفیف به وجود آید که آن هم بسیار محدود است و جای نگرانی نیست.

در قسمت ابروی کاشته شده خارشی بوجود می آید که کاملا طبیعی است و یکی از مراحل بهبودی است اما اگر این خارش ادامه پیدا کرد باید به پزشک خود مراجعه کنید تا مبادا عفونتی در ناحیه کاشت به وجود آید.

بعد از کاشت ابرو متوجه رشد نامناسب موهای آن ناحیه خواهید شد که این مسئله به علت برداشت گرافت ها از قسمت سر، طبیعی می باشد و شما می توانید با اصلاح و کوتاهی به موقع آن ها ظاهر زیبای ابروهایتان را حفظ کنید. در این مدت فاصله های بسیار کمی را داخل ابروی خود مشاهده می کنید که آن هم کاملا طبیعی بوده و به مرور و رسیدن موها به حالت طبیعی خود از بین خواهد رفت.

موهای کاشته شده بعد از مدتی از کاشت ریزش دارند و بعد از سه الی شش ماه موهای جدید رویش خواهند داشت که نتیجه نهایی عمل مشخص خواهد شد.

هزینه کاشت ابرو

هزینه های کاشت ابرو متغیر بوده و با توجه به روش انجام شده FIT وFUT از یک ملیون الی پنج ملیون تومان انجام میشود، با روش SUT و FUE از ۴ میلیون تومان الی ۵ میلیون تومان هزینه دربردارد.

منبع:niksho.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

۸ روغن معجزه آسا برای درمان شوره سر

درمان شوره سر در خانه  شوره سر یکی از مشکلات شایع است که بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *