خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار فرهنگی هنری > واکنش صریح کتایون ریاحی و هنگامه قاضیانی به ممنوع‌الکاری

واکنش صریح کتایون ریاحی و هنگامه قاضیانی به ممنوع‌الکاری

واکنش صریح کتایون ریاحی و هنگامه قاضیانی به ممنوع‌الکاری

طی روزهای اخیر انتشار خبری مبنی بر ممنوع‌الکاری شمار قابل توجهی از بازیگران مطرح زن سینمای ایران با واکنش‌های بسیاری همراه شده، روزنامه توسعه ایرانی در شماره امروز خود در گزارشی واکنش برخی چهره‌های مطرح سینما که در این فهرست هستند را منعکس کرده است.

این روزنامه نوشته است:

* کتایون ریاحی، یکی از این بازیگران، در واکنش به اظهارات وزیر ارشاد در حساب اینستاگرام خود نوشت: «شرافتم اجازه کار در سینمای امروز را نمی‌دهد. شما کی باشید؟!».

* پانته‌آ بهرام، بازیگر سینمای ایران در استوری اینستاگرامش نوشت: «ممنوع‌الکاری حتی آخرین دغدغه من هم نیست».

* هنگامه قاضیانی نیز در اینستاگرامش نوشت: «یک سال پیش با جهان بازیگری خداحافظی کردم، حس این را دارید شما من را ممنوع‌الکار کردید؟».

در پی تایید رسمی ممنوع‌الکار شدن تعدادی از بازیگران زن از سوی وزیر ارشاد، چند هنرمند به این تصمیم اعتراض کردند.

* رضا کیانیان، بازیگر سرشناس سینما و تئاتر، در حساب اینستاگرام خود نوشت: آیا بر طبق قانون اساسی، کسی یا وزارتخانه‌ای می‌تواند بدون حکم قطعی قضایی حق کار کردن را از فردی بگیرد؟ چون کار کردن حق طبیعی هر کسی است. این همکاران من بیشترشان ستاره‌ای هستند در آسمان هنر ایران. سال‌ها زمان لازم است که ستاره دیگر در این حد و اندازه طلوع کند.

* منیژه حکمت، کارگردان و تهیه‌کننده هم با بازنشر این خبر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «عزیزانم تک‌تک شما خود هنر هستید، خود خود سینما، این دوران نیز بگذرد».

چهارشنبه گذشته، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در حاشیه جلسه هیأت دولت درباره بازیگران زنی که پیشتر در جریان اعتراضات، بدون حجاب در اماکن و مراسم عمومی ظاهر شده‌اند، گفت: «کار کردن برای کسانی که قانون را اجرا نمی‌کنند امکان‌پذیر نیست».

هفته پیش هم روزنامه اعتماد در گزارشی نوشته بود که بازیگرانی چون «باران کوثری، ویشکا آسایش، ترانه علیدوستی، کتایون ریاحی، پانته‌آ بهرام، فاطمه معتمد آریا، گلاب آدینه، افسانه بایگان، هنگامه قاضیانی، پگاه آهنگرانی، مریم بوبانی، دنیا مدنی و شقایق دهقان» از این پس از بازیگری منع شده‌اند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *