خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار فرهنگی هنری > واکنش ها به خبر بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت

واکنش ها به خبر بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت

واکنش ها به خبر بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت

امروز روز حاشیه‌سازی با محوریت بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت توسط این خواننده محبوب بود. این خبر واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی و فضای رسانه‌ای کشور داشت.

واکنش ها به خبر بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت

حتماً تا حالا فهمیده‌اید که معین، خواننده محبوب ایرانی مقیم خارج از کشور قرار است به ایران برگردد. البته نه اینکه خود او بخواهد برگردد، بلکه وزیر ارشاد در یک مصاحبه جنجالی جلوی درب سالن برگزاری جلسات هیئت دولت به سؤال یک خبرنگار درخصوص بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت چنین پاسخ داد که معین می‌تواند در چارچوب قوانین به ایران بازگردد.

شنیدن این خبر گرچه بسیار خوشحال‌کننده است، اما نگرانی‌هایی بابت رفتارهای دوگانه با این خواننده ارزشمند بوجود خواهد آمد که شیرینی وصل را تلخ خواهد کرد. در این مورد شاید بحث‌برانگیزترین واکنش به بازگشت معین، توییت محسن برهانی، وکیل دادگستری باشد که گفته است، اگر معین وارد ایران شود، طبق قوانین به ۲۸ سال زندان محکوم خواهد شد.

حواشی بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت / ایا معین می تواند به ایران برگردد؟

امروز اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه ورود به ایران را به معین خواننده ایرانی مقیم کشورهای خارجی داد. این خبر خوشحال‌کننده است چرا که یک سلبریتی‌ و یک خواننده محبوب که مردم دهه‌ها با صدایش خاطره دارند، می‌تواند به وطنش بازگردد. اگرچه از صحبت‌های وزیر ارشاد اینگونه می‌توان برداشت کرد که بازگشت وی به سادگی انجام خواهد گرفت، اما در واقعیت چنین نیست.

امروز پس از خبر بازگشت معین، واکنش‌های بسیاری از چهره‌ها و مردم عادی در فضای مجازی طنین‌انداز شد که از جمله آنان می‌توان به توییت محسن برهانی، وکیل دادگستری اشاره کرد. وی گفته است:

این مطلب از یک جنبه درست است؛ از نظر قوانین ایران، هیچ‌یک از اتباع ایران را نمی‌توان ممنوع‌الور‌ود کرد اما دستگیری شخص در فرودگاه و یا ممنوع‌الخروجی بعدی و یا ممنوع‌الکاری و …، ربطی به ورود آزاد ندارد. حداقل مواد ۵۰۰، ۵۰۸، ۶۱۰، ۶۳۹ و ۷۴۵ مجموعاً به‌ میزان ۲۸ سال حبس در انتظار این هنرمند خواهد بود.

برخی کاربران فضای مجازی به صحبت‌های برهانی نیز واکنش نشان داده‌اند. به عنوان مثال افرادی می‌گویند، انگار آقای برهانی با بازگشت معین به کشور مشکل دارد که چنین توییتی زده است.

فرد دیگری که انگار حقوق‌دان است نیز در پاسخ به توییت برهانی می‌گوید: «آقای معین نه جرایم ضد امنیت ملی مرتکب شده که شامل ماده ۵۰۰ و ۵۰۸ و ۶۱۰ باشد و نه مرکز فساد و فحشا دایر کرده که شامل مواد ۶۳۹ شود.

کاربران دیگری به صدای این خواننده مشهور اشاره کرده و می‌گویند که مگر می‌شود از ورود این خواننده با صدای جادویی‌اش به ایران استقبال نکرد.

این تنها چند مورد از واکنش‌ها به بازگشت نصرالله معین به ایران بود. برای اینکه بتوانید واکنش‌های بیشتری نسبت به این خبر مطالعه کنید، بهتر است سری به شبکه‌های اجتماعی بیندازید.

شما چه نظری درخصوص بازگشت معین به ایران دارید؟ آیا ممکن است روزی این خواننده بزرگ و دیگر بزرگان عرصه موسیقی به کشور بازگردند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عکس های تتلو در دادگاه و پچ پچ های مردم !

چهره جدید تتلو /عکس های تتلو در دادگاه دیروز عکس‌هایی از اولین جلسه دادگاه تتلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *