خانه > فرهنگ و هنر > مناسبت ها در ایران و جهان > چاپ تقویم دیواری تبلیغاتی، ایده‌ای عالی برای عید نوروز

چاپ تقویم دیواری تبلیغاتی، ایده‌ای عالی برای عید نوروز

چاپ تقویم دیواری تبلیغاتی، ایده‌ای عالی برای عید نوروز

عید نوروز، شب یلدا و سایر مناسبت‌هایی که به ایران باستان مرتبط هستند، از قدیم برای ما ایرانیان در جایگاه ویژه‌ای قرار داشتند. در این مناسبت‌ها بسیاری از صاحبان کسب و کارها موقعیت خوبی برای تبلیغ و معرفی کسب و کار خود پیدا می‌کنند. برای مثال یکی از ایده‌های خوب برای تبلیغات نزدیک به عید نوروز چاپ تقویم دیواری است. با کمک این نوع از تقویم‌ها شما می‌توانید به بهترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید. اما کدام چاپخانه گزینه خوبی برای چاپ این تقویم‌های دیواری است؟

تقویم دیواری برند خود را هدیه بدهید

اکنون که تا عید نوروز تنها چند ماه باقی مانده به طور حتم شما نیز به فکر روشی برای تبلیغ کسب و کار خود هستید و دوست دارید به مشتریان یا مراجعه‌کنندگان خود هدیه‌ای بدهید تا آنها را خوشحال کنید. همچنین با این هدیه شما می‌توانید همیشه در یاد و خاطره آنها باقی بمانید.

از آنجایی که تقویم دیواری هدیه‌ای ملموس است و همیشه مورد نیاز انواع افراد جامعه قرار می‌گیرد با این هدیه شما می‌توانید همیشه خودتان را ذهن مشتریان و مراجعه‌کنندگانتان زنده نگه‌دارید. به طوری که آنها با هر بار مشاهده تاریخ و تقویم به یاد برند و محصولات یا خدمات شما می‌افتند.

به طور کلی یکی از بهترین و زیباترین هدایای اداری که طی سال‌های اخیر مورد استقبال انواع کسب و کارها قرار گرفته است، تقویم‌های دیواری هستند. این هدیه زیبا و لوکس می‌تواند گزینه خوبی برای معرفی کسب و کار و برند شما باشد.

توجه داشته باشید سایز این تقویم‌ها به خواسته شما قابل تغییر هستند، بنابراین با توجه به بودجه و لوگوی خود می‌توانید تقویم‌های دیواری را در هر سایز و اندازه‌ای به چاپ برسانید.

ویژگی‌های یک تقویم دیواری هدیه

در صورتی که قصد دارید به مناسبت عید نوروز، تقویم دیواری را به عنوان هدیه در اختیار مشتریان و مراجعه‌کنندگان خود قرار دهید، توصیه می‌کنیم در ابتدا به ویژگی‌های اصلی و مهم این تقویم‌ها توجه داشته باشید و در نهایت بهترین نوع تقویم دیواری را برای هدیه انتخاب کنید و سفارش دهید.

شاید بر این تصور باشید که تمام چاپخانه‌ها توانایی چاپ تقویم دیواری را دارند اما باید به این نکته توجه کنید ویژگی‌های مورد نظر برای چاپ هر تقویم در هر چاپخانه با سایر چاپخانه‌ها متفاوت است. طبق گزارشات به دست آمده و نظرسنجی‌هایی که از کاربران دریافت شده است، بهترین ویژگی‌های یک تقویم دیواری عبارت هستند:

  • ظاهری زیبا و لوکس مناسب برای هدیه دادن
  • سایز مناسب ( ۳۰ در ۱۲٫۵) (۲۵ در ۳۵) (۳۵ در ۵۰) (۲۳ در ۴۸) (۳۳ در ۷۰)
  • قیمت مناسب
  • دارای حداقل تیراژ چاپ
  • دارای انواع طرح‌های متنوع همانند ان یکاد، آیت الکرسی، حافظ، گل، شعر، چهار قل، کیک، ماشین منظره ویلایی، منظره طبیعی، کودک، کامیون، تخت جمشید و پاسارگاد)
  • امکان چاپ برند و لوگو کسب و کار شما به صورت اختصاصی و واضح
  • دارای فضای کافی برای تبلیغات انحصاری شما

در صورتی که تیم چاپخانه منتخب شما بتواند تمام ویژگی‌های این تقویم‌های دیواری را مهیا کند، شما می‌توانید با خیالی آسوده سفارش خود را به ثبت برسانید. به خاطر داشته باشید این شما هستید باید با توجه به سلیقه مشتریان و مراجعه‌کنندگان خود بهترین تقویم دیواری را چاپ کنید.

چرا تقویم دیواری؟

شاید برایتان سوال شود که با توجه به وجود انواع سررسیدها، سالنامه‌ها و حتی تقویم‌های رومیزی چرا باید یک تقویم دیواری را به عنوان هدیه در اختیار مشتریان و مراجعه‌کنندگان خود قرار دهید.

از آنجایی که این تقویم‌ها بر روی دیوار چاپ می‌شوند، فضای کمی را اشغال می‌کنند و مشتری شما می‌تواند آن را در محیط کار خود داشته باشد. همچنین این تقویم‌ها می‌توانند در هر محیطی به کار گرفته شوند.

فرقی ندارد مشتری شما که شغلی دارد و در چه محیطی کار می‌کند، حتی در یک اتاق کوچک که میز کار کوچکی دارد نیز می‌توان این تقویم‌ها را به دیوار آویخت. با توجه به نصب این تقویم‌ها بر روی دیوار همیشه در مقابل چشمان مشتریان و مراجعه‌کنندگان شما قرار می‌گیرند.

در ضمن هزینه چاپ تقویم‌های دیواری می‌تواند کمتر از چاپ هر نوع تقویم دیواری باشد زیرا شما می‌تواند تقویم دیواری تک برگی چاپ کنید که سایز متوسط داشته باشید و خیلی هزینه‌بر نباشد. این در حالی است که چاپ سررسید و سالنامه یا حتی تقویم رومیزی هزینه‌های بیشتری را شامل می‌شوند.

تقویم دیواری را کجا سفارش دهیم؟

در صورتی که بعد از بررسی‌های لازم به این نتیجه رسیدید، تقویم دیواری می‌تواند بهترین گزینه برای هدیه سال نو و عید نوروز باشد، باید به دنبال چاپخانه‌ای بگردید که بهترین کیفیت و طرح تقویم دیواری را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد.

از آنجایی که تیم‌های چاپخانه‌ای زیادی وجود دارند به طور حتم انتخاب یک مرکز چاپ معتبر و مقرون به صرفه برای شما سخت است. طبق آمار به دست آمده و نظرسنجی‌های انجام شده سایت تیم گرافیک می‌توانید گزینه مناسبی برای چاپ انواع تقویم‌های دیواری، تقویم رومیزی یا حتی سررسید سال جدید باشد.

از این رو اگر قصد دارید همین حالا سفارش خود را به ثبت برسانید و زودتر از سایر رقبا هدیه سال نو را در اختیار مشتریان خود قرار دهید، بهتر است سری به سایت تیم گرافیک بزنید. این تیم قوی، درخشان و مجرب سعی کرده بهترین کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت‌ها در اختیار مراجعه‌کنندگان خود قرار دهد.

بنابراین با انتخاب این تیم چاپخانه می‌توانید از بهترین خدمات آنها بهره‌مند شوید. پس درنگ نکنید و همین حالا سفارش خود را در این سایت معتبر چاپخانه به چاپ برسانید.

همین حالا سفارش تقویم دیواری خود را به ثبت برسانید

با فرارسیدن مناسبتی به نام عید نوروز و نزدیک شدن به ماه‌های آخر سال، بیشتر چاپخانه‌ها به قدری شلوغ می‌شوند که نمی‌توانند سفارش جدیدی بپذیرند. بدین ترتیب اگر قصد دارید به مناسبت عید نوروز تقویم دیواری به مشتریان و مراجعه‌کنندگان خود هدیه دهید، همین حالا بهترین زمان برای این کار است.

درنگ نکنید زیرا با نزدیک شدن به عید نوروز شانس کمتری برای ثبت سفارش پیدا می‌کنید. کافی است به سایت تیم گرافیک سر بزنید و با بررسی قیمت تقویم مورد نظر خود، همین حالا سفارشتان را به ثبت برسانید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

بمناسبت ۵ اسفند؛ روز مهندس و مهندسی

روز مهندس در تقویم+ تعریف واژه مهندس و وظایف آن ها روز مهندس در تقویم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *