خانه > روانشناسی > روانشناسی زناشویی > چگونه یک دختر متولد دی را عاشق خود کنیم؟ + علایق دختر دی ماهی

چگونه یک دختر متولد دی را عاشق خود کنیم؟ + علایق دختر دی ماهی

همه چیز درباره دختر متولد دی + ازدواج با دختر متولد دی

ماه دی بوسیله سیاره ساترن هدایت می شود : سیاره سدها و موانع محبوب دی ماهی موجودی است پیچیده و درکش مشکل است . او قلبا” آرام وجدی است .

اگر با یک دختر متولد دی دوست هستید، به این نکته اساسی توجه داشته باشید که هدف نهایی او همیشه تأمین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت های چشمگیر است و برای او اصلا فرقی نمی کند که این خواسته ها در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه داری باشد.

خصوصیات اخلاقی متولدین دی

چگونه یک دختر متولد دی را عاشق خود کنیم؟ + علایق دختر دی ماهی

در ادامه این مطلب شما می توانید همه چیز درباره زن متولد دی و دختر دی ماهی را متوجه شوید. با خصوصیات اخلاقی دختر دی ماهی آشنا شوید تا اگر قصد ازدواج با دختر دی ماهی را دارید با چشم بازتری این کار را انجام دهید.

خصوصیت اخلاقی زن متولد دی

زن متولد دی ماه بسیار جاه طلب، کدبانو، منظم و کمی لجباز و زود رنج، آراسته و خوش لباس می باشد.

زن متولد دی با نظم و اراده خاص خود می تواند رهبری احزاب و مؤسسات خیریه را بدست آورد.

از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و بانزاکت است، به محض ورود به یک اجتماع سریعا موقعیت آنجا را درک می کند و پی می برد که چه رفتار و کرداری باید داشته باشد.

جذاب و با نمک

زن متولد دی دارای جذابیت خاصی است و به قول معروف با نمک است. اما بدون شک از تماشانی چهره او خوشتان می آید زیرا زیبایی مخصوص به خود را دارد. اما یکی از وحشت های مزبور و دائمی او این است که نکند شوهرش زن زیبایی را به او ترجیح بدهد.

زن متولد دی دارای پوست بسیار حساسی است و به این جهت کمتر آرایش می کند. خوشبختانه طبیعت به کمک او آمده است و همانطور که گفته شد، اصولا صورت بانمک دار هم احتیاج زیادی به آرایش ندارد. حساسیت پوست ممکن است موجب پیدایش ناراحتی پوستی در او بگردد.

نقاط ضعف متولدین دی

عدم اعتماد به نفس یک از نقاط ضعف این زن محسوب می شود و این وظیفه اطرافیان اوست که در رفع این نقیصه بکوشد و گاه و بیگاه حس اعتماد به نفس را در او تقویت کند.

یکی دیگر از معایب او لجبازی و زود رنجی است. اما خوشبختانه این تأثیر پذیری همراه داد و فریاد و انجاد عصبانیت و طوفان نیست و او روی هم رفته زنی خود خور است که خشم خویش را در درون می ریزد.

از لحاظ شغلی با هر کاری قابل تطبیق است. ممکن است مسئول یک بخش از موزه یا خواننده اپرا یا فروشنده یک سوپر مارکت یا معلم یک مدرسه و یا زنی خانه دار با مشکلات باشد.

در منزل هم ممکن است همکار و مشوق صمیمی شوهرش یا مطیع بی چون و چرای او باشد.

به این ترتیب صدور یک حکم کلی درباره چنین موجود متنوعی واقعا غیر ممکن است، اما در عوض یک اصل درباره او مسلم است و ان این است که در هر لباسی ومصدر هر کاری که باشد، بر اعمال و رفتار خود کاملا مسلط می باشد.

این زن از نادرستی بیزار است. در ایام کودکی سن او مسن تر از سن واقعی به نظر می رسد اما در میانسالی، سالهای سال در ظاهر یک زن سی ساله باقی می ماند.

وی عاشق پدر و مادر و خانواده اش است.

عکس پروفایل متولدین دی

چگونه یک دختر متولد دی را عاشق خود کنیم؟ + علایق دختر دی ماهی

زن متولد دی می تواند چنان زنانه باشد و دلربایی از خود نشان بدهد که همسرش را شیفته و عاشق رفتارهای زنانگی خود کند.

از طرفی یک هدف اصلی در اعماق وجود این زن نهفته است و آن دستیابی به مردی است که بتواند از لحاظ اجتماعی و شغلی آدم مهمی باشد، موجب افتخار او بشود و برای بچه هایی که به دنیا می آورد، پدری دلسوز و مهربان باشد.

در وجود زن متولد دی نوعی ترس از آینده، دلواپسی از حال و تأسف به گذشته وجود دارد که باز تاب آن در رفتار و کردار وی به خوبی نمایان می گردد و شاید به همین دلیل هم باشد که از شوخی خوشش نمی آید.

اگر در سنین نوجوانی با پسری دوست بشود فقط به این منظور است که با وی ازدواج کند.

ترس از آینده چنان در وی شدید است که حتی لحظه ای نمی تواند فکر او را راحت بگذارد.

از آن گذشته او به هیچ صورتی اهل رؤیاهای طلایی نیست و همین قدر که پسری را از نظر روحی و مالی قابل اطمینان دانست، از تمام امکانات خود برای ازدواج با او استفاده می کند.

****************************

دی ماهی ها با چه ماه هایی سازگارند؟

****************************

ازدواج با دختر متولد دی ماه

زن متولد دی نه تنها خود را زیبا نمی داند بلکه هرگاه در مقابل آینه قرار می گیرد، از اینکه مبادا در نظر دیگران زشت جلوه کند، دچار دلهره و ترس است و به این دلیل اگر دوست یا همسر شما زن متولد دی است باید به طور مستمر او را از زیبا بودنش مطمئن بسازید.

همیشه شیک پوش

یکی از نکات جالب و در عین حال خیلی عجیب در مورد زن متولد دی ماه این است که به طرز باور نکردنی به سر و وضع و ظاهر آرایی خود توجه دارد.

او ممکن است دختر یک کارگر ساده باشد، اما هر بار که به ملاقات وی می روید، چنان سر و وضع و رفتاری از وی مشاهده می کنید که گویی در یک خانواده ثروتمند بزرگ شده و در بهترین مدارس تحصیل کرده است.

این حالت او تا بعد از ازدواج نیز باقی می ماند. امیدوارم این حرف را حمل بر خودنمایی او نکنید، دختر متولد دی کسی است که اگر لازم باشد، صورت خود را با سیلی سرخ نگاه می دارد.

او به هر حال می خواهد که شوهرش در هر رشته کاری که هست، مقام اول را داشته باشد.

حتی خود او نیز اگر شاغل باشد، عزت طلب و ترقی خواه است و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد.

به همین جهت برخی از زنان متولد دی به شاعری، نقاشی و آهنگسازی روی می آورند تا از این راه کسب شهرت بکنند.

جاه طلبی متولدین دی

علاقه این زن به پیشرفت و جاه طلبی خیلی زود جلب توجه می کند، همیشه سعی دارد یک پله از مکانی که در آن قرار دارد، بالاتر برود تا سرانجام به هدف نهایی برسد، اما در این کار هرگز خودنمایی نمی کند و جار و جنجال به راه نمی اندازد، در کمال آرامی و بدون سرو صدا قدم به قدم هدف خود را تعقیب می کند و به قول معروف آهسته اما پیوسته می رود.

البته نباید تصور کرد که او همه چیز را فدای جاه طلبی و شهرت پرستی می کند. اگر در طی روزها و ماه های قبل از ازدواج بتوانید او را تا حدی مطمئن سازید که پس از گفتن بله در منزل از اختیارات تام برخوردار خواهد بود و شما هم مردی هستید که آینده درخشانی دارید، آن وقت خواهید دید که چطور حاضر می شود با کمترین شرایط کم پای سفره عقد بنشیند.

در مشکلات کنارتان است

پس از ازدواج از همراهی همه جانبه او برخوردار خواهید بود، به نحوی که اگر احتیاج پیدا کنید، حاضر می شود به شغلی که خیلی پایین تر و بی اهمیت تر از شخصیت و استعداد اوست، بپردازد تا چرخ زندگی از جریان طبیعی باز نایستد، او همیشه حداکثر کوشش خود را بکار خواهد برد که شوهرش فردی موفق و آبرومند باشد.

عکس نوشته متولدین دی

چگونه یک دختر متولد دی را عاشق خود کنیم؟ + علایق دختر دی ماهی

مردی که همسر خود را از بین متولدین دی ماه انتخاب می کند، باید متوجه یک نکته مهم باشد و آن اینکه ظاهر او خیلی آرامتر و ساکت تر از آنچه که در درون اوست نشان می هد.

در وهله اول این توهم به شما دست می دهد که او زنی خونسرد و بی تفاوت و آرام است در حالی که باطنا بسیار احساساتی است.

البته همه زن ها ظریف و احساساتی هستند، اما زن متولد دی خیلی بیشتر از آنچه که در بدو امر به نظر می رسد، تابع احساسات خود می باشد.

حقیقت این است که او یک خلق و خوی مشخص ندارد، و مخصوصا اگر به وی بی احترامی یا کم محلی بشود، دچار آزردگی خاطر بسیار می شود و چه بسا که روزهای متمادی احساس اوقات تلخی کند.

اهمیت دادن به والدین خود

علاقه او به پدر و مادر و خواهر و برادرانش بسیار شدید است، پس به هیچ وجه به فکر قطع این رابطه عاطفی نیفتد زیرا اگر خیلی پافشاری کنید و عرصه را بر وی تنگ سازید، مجبور می شود از شما دست بکشد.

مردی که با یک دختر متولد دی ازدواج می کند، در حقیقت با تمام خانواده اش ازدواج می کند، اگر پدر یا مادرش بیمار شوند و نیاز به پرستاری داشته باشند، او وظیفه خود می داند که شما را هفته ها و یا حتی ماهها تنها بگذارد و به منزل پدری خود برگردد.

از سوی دیگر او را می توانید به معنای واقعی شریک زندگی خود بدانید، چه در صورت لزوم و در ضمن بحران ها با تمام وجود به کمک شما می شتابد و بدون کوچکترین اعتراضی حاضر است بار خانواده را چه از نظر مالی و چه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد.

اهمیت دادن به والدین شما

یک نکته دیگر را هم باید در این زمینه تذکر داد و آن این است که مانع رابطه و علاقه و تمایل شما به پدر و مادرتان نمی شود.

اگر والدین شما نیازمندی های مالی داشته باشند، هیچ زنی به اندازه او کمک های شما را به ایشان طبیعی تلقی نمی کند.

علاقه به اعضای خانواده و اعتقاد به لزوم یک چنین علاقه ای چنان در وی شدید است که اگر شما قبل از ازدواج روزی او را به منزل خود ببرید و به پدر و مادر خود معرفی کنید، پس از مدتی مشاهده می کنید که عملا یکی از اعضای خانواده شما شده است و رفتاری از خود نشان می دهد که در کمترین مدت جای خود را در دل پدر و مادرتان باز می کند.

یک خانه دار متعهد

منزل کدبانوی متولد دی به طرز چشمگیری تمیز و مرتب است.

برای او بیدار ماندن تا پاسی از شب برای تمیز کردن خانه خود یک امر کاملا طبیعی است.

تلف کردن وقت برای وی مفهوم ندارد.

از موسیقی های ملایم لذت فراوان می برد و معمولا اطلاعات وسیعی از کارهای هنری دارد.

به تاریخ، مخصوصا داستان هایی که درباره قهرمانان تاریخی نوشته شده است، علاقه مندی نشان می دهد، و شاید به همین دلیل هم باشد که نسبت به حفظ آداب و سنن قدیمی اعتقاد و پای بندی فراوان دارد.

متولد دی یک خیرخواه و دلسوز

دیگر از اختصاصات این زن همدردی شدید او با درماندگان و بینوایان است و هر کجا که دردمندی به وجود او احتیاج پیدا کند، فورا به کمک وی می شتابد و قدم پیش می گذارد و سازمان و جمعیت خیریه ای برای یاری رسانیدن به دردمندان ایجاد می کند.

او اصولا یک فرد تشکیلاتی است و در احزاب و سازمان های مختلف سیاسی، ‌اجتماعی و یا مذهبی به سهولت می تواند نقش رهبری را به عهده بگیرد،‌و با کفایت و لیاقت تمام وظیفه خود را انجام دهد.

پروفایل دختر دی ماهی

چگونه یک دختر متولد دی را عاشق خود کنیم؟ + علایق دختر دی ماهی

یک زن با انضباط و مرتب

از آنجا که فرد بسیار باانضباطی است، بچه های خود را نیز چنین بار می آورد، اما میزان امر و نهی های او گاهی اوقات به صورت خسته کننده ای در می آید.

علاقه فروان به خانواده موجب می گردد که پیوسته بهترین غذاها را سر میز بگذارد و قشنگ ترین لباس ها را برای کودکان خود تهیه نماید.

برای او زندگی کردن به مفهوم استفاده از ارزان ترین اشیاء نیست. او از کودکان خود می خواهد که احترام بزرگترها را نگه دارند و بچه های او معمولا از زمره مؤدب ترین بچه های فامیل هستند.

رابطه خوب با فرزندان

در بدو امر ممکن است چنین به نظر برسد که او مثل مادران دیگر به کودکان خود محبت نمی کند و بین او و ایشان فصله زیادی وجود دارد!

اما وقتی بچه ها قدری پا به سن گذاشتند، متوجه می شوند که مادرشان بهترین مستمع دنیا است و او درست به همان اندازه که از ایشان توقع داشتن گوش شنوا دارد، برای شنیدن درد دل ایشان نیز شخصا دارای گوش شنواست.

از سوی دیگر گاهی اوقات فاصله ای که بین این مادر و کودکانش پیدا می شود، چنان بزرگ و عمیق به نظر می رسد که بچه ها تصور نمی کنند می شود از آن عبور کرد.

در یک چنین مواردی این وظیفه شما است که به کمک آنها بشتابید و شکاف ظاهری بین مادر و بچه ها را پر کنید.

علت هم این است که فرزندان مادر متولد دی او را با جاذبه و گاهی سخت گیر تصور می کنند و به همین جهت رابطه خیلی نزدیک و خصوصی با او ندارند.

عاشق مردان قوی و محکم

زنهای متولد دی از مردان قوی خوششان می آید لیکن میل دارند خودشان را از آنها قوی ترببینند.

شما نباید سعی کنید در اولین ملاقات علاقه و توجه خود را به او تحمیل کنید.

دوران آشنایی شما بایستی طولانی تر از حد معمول باشد

او زمان زیادی لازم دارد تا در مورد مسایل حیاتی بتواند تصمیمش را بگیرد ولی البته در طبیعت او بی تصمیمی نیست.

زمانیکه عشق او رابدست آوردید متوجه می شوید که موجودی آرام صبور و بسیار بخشنده است.

معمولا اهل موسیقی استعداد هنری وخلاقیت است.

به روحیاتش توجه کنید

درمورد چیزهایی که از آنها لذت می برد توجه نشان بدهید بهترین راه ترتیب دادن یک مسافرت است.

یک رانندگی طولانی به یک سفر با قایق یا یک سفر تفریحی به یک نقطه زیبا و خوش منظره میتواند او را شارژ کند.

البته چیزی که بیش ازهمه دوست دارد این است که با شخص مورد علاقه خود تنها باشد.

شما او را موجودی ایده آلیست خواهید یافت و بایستی به درک و احساس لطیف او درعشق احترام بگذارید.

او در مقابل رفتار غیر عادی درهم می کشد و از رسوم مدرنی مانند عشق آزاد، ازدواج مصلحتی و طلاق آسان خشمگین می گردد.

زنی خانه دار و صرفه جو

او عاشق خانه وزندگی است، بچه ها را دوست دارد و تمایل به سرگرمی هایی دارد که غرایز مربوط به خانه و زندگی را ارضاکرده و گسترش میدهد.

صفات دیگر او خانه داری صرفه جویی و محافظه کاری است.

وقتی شما را دوست دارد آماده پذیرفتن راهنماییهای شماست! بنابراین نقشه های خودتان را درمورد ازدواج با شجاعت و اعتماد به نفس برنامه ریزی کنید.

البته یک حالت تهاجم و مصمم در طبیعت او وجود دارد که ممکن است منجر به برخوردهایی برسر مسایل جزیی بشود.

بنابراین به چیزهایی که دوست دارد یا دوست ندارد توجه کنید و به تمایلات او احترام بگذارید، بدینوسیله می توانید دعواها و پرخاشها را دفع کنید.

زندگی مشترک با دختر دی ماهی (زن دی ماهی)

بدترین اشتباهی که می توانید با همسر دی ماه خود مرتکب شوید این است که سعی کنید او را مطلقا و کاملا مالک شوید.

به دلیل اینکه او به وسیله سیاره ساترن هدایت می شود طبیعتش کناره جو، خوددار و محتاط است.

او بایستی اجازه داشته باشد، زندگی خودش را بکند

وقتی که دلش می خواهد بیرون برود، به تنهایی یا با دوستانش

ماشین خودش ، حساب بانکی خودش و دوستان خودش را داشته باشد.

در واقع طوری زندگی کند که درعین حال که با شما زیر یک سقف زندگی می کند موجودیت جداگانه خودش را حفظ کند.

سوال پیچش نکنید

ممکن است گاهی زیاد بامحبت و یا احساساتی به نظر نیاید اما تقاضای توجه دائم از طرف را داشته باشد.

در این شرایط او انتظار دارد خیلی سوال پیچش نکنید.

به طور معمول آرام و فیلسوف مآب است ولی میتواند در موقعیتهایی بسیار سرسخت و مشکل بشود.

این حالت رامعمولا زمانی پیدا می کند که به خلوت مقدسش تجاوز بشود.

او را تحت فشار نگذارید که برای این حالتش توضیح بدهد صبرکنید تا وقتی که خودش داوطلب این بحث بشود.

زمانی که طبیعتش را درک کرده اید و دلایلی را که چرا او اینطور عمل می کند دانستید کنار آمدن با او را بطرز حیرت انگیزی آسان خواهید یافت.

پس از مدتی از آزادی شخصی خود که خیلی بیشتر از آن است که با زن دیگری ازدواج می کردید لذت خواهید برد.

جذاب و شوخ طبع

همسر دی ماهی شما وقتی دلش بخواهد می تواند خیلی جذاب باشد.

شوخ طبع است و قدرت استدلالش بیش از آن است که معمولا مردان از زنان انتظار دارند.

او طلاق رادوست ندارد ولی اگر اوضاع خیلی ناراحت کننده باشد بدون تردید به آن متوسل خواهد شد.

در مورد زن متولد دی از کارهای زیر اجتناب کنید

۱-سعی نکنید او را وادار کنید دوستانش را کنار بگذارد و از هر نوع تظاهری به حسادت خودداری کنید.
۲-درباره شخصیت و عادات خصوصی اش اشارات تحریک آمیز نکنید.
۳-به او هجوم نبرید و خودداری یا توداری او را محترم بشمارید.

****************************

۱۰ نشانه از اینکه یک پسر عاشق شما شده است

****************************

گردآوری: بخش روانشناسی زناشویی / عشق و عاشقی

منبع: karaj.info

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

تبریک روز دختر به عشقم |تبریک روز دختر عاشقانه

متن تبریک روز دختر به عشقم در این مطلب از حیاط خلوت مجموعه ای از …

4 دیدگاه

  1. به صراحت می‌گویم تمام خصوصیات وصفات ذکر شده واقعا درست و صحیح ست چون من یک دی ماهی هستم و تمام این صفات را در وجود ودرون وبرونم صدق میکند

    • فقط یه چیزش توضیح داده نشده… آره یه دختر دی ماهی به شوهرش آزادی میده.. ولی اون شوهر هیچ وقت نمیدونه اون همسر دی ماهی با چند تا اکانت مختلف آی دی اینستای مخفی شوهرشو فالو کرده.

  2. ای ام دی ماهی جذاب🧚🏻‍♀️💚🍓💃🏼

  3. بصراحت بگم همش درباره من که دختر دی ماهم درسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *