خانه > سرگرمی > خواندنی و دیدنی > گفتگو شنیدنی با پوپک جوان خواهر رامبد جوان

گفتگو شنیدنی با پوپک جوان خواهر رامبد جوان

گفتگو با پوپک جوان خواهر رامبد جوان
چندی پیش در برنامه بعضی ها ضمن گفتگو با رامبد جوان، گفتگویی با پوپک جوان خواهر رامبد جوان نیز پخش شد که وی در آن گفتگو اظهار کرد: «وقتی رامبد به دنیا آمده بود خیلی کوچک بود و پوست قرمزی داشت. مادرم مدام قربان صدقه اش می‌رفت به نحوی که حسودی ام می‌شد و می‌گفتم چه خبر است. اما بعد برای خودم هم شیرین بود».
عکس خواهر رامبد جوان ، پوپک جوان
عکس خواهر رامبد جوان ، پوپک جوان

او افزود: «او سه چهار ساله بود که به محض بیدار شدن از خواب، خنده خیلی قشنگی داشت. رامبد از همان اول شور و نشاط داشت و مهربان بود. ننه مریم هم بانویی اهل الیگودرز بود که از او پرستاری می‌کرد. رامبد در کودکی وقتی در خیابان فرد نظامی‌ را می‌دید سلام نظامی‌ می‌داد».

پوپک جوان درباره دیگر ویژگی‌های برادرش اظهار کرد: «او فردی جدی است که عصبانیتش ترسناک است. اما بسیار شاد و پرانرژی است و دوست دارد دیگران شاد باشد و فضای شاد را دوست دارد. وقتی پدرم با او تماس می‌گیرد و کاری از او می‌خواهد همیشه انجام می‌دهد و پسر خانواده است».

او ادامه داد: «قبل از سریال «خانه سبز»، فرهاد جم رامبد را معرفی کرد تا در یک اپیزود از «همسران» بازی کند. بیژن بیرنگ آنجا از بازی او خوشش آمد و رامبد هم حس خوبی از بازی کنار زنده یاد شکیبایی داشت».

جوان در خاتمه خطاب به برادرش گفت: «رامبد یاد خنده بچگی ات افتادم نمی‌دانم هنوز هم اینطور بیدار می‌شوی یا نه. خودت می‌دانی که چقدر دوستت دارم».

با بازگشت به استودیو، رامبد گفت: «خیلی احساساتی شدم. از پوپک خواهرم ممنونم. می‌داند که چقدر برایم عزیز است. او، پدرم مادرم، دختر پوپک و همسرش. امیدوارم شاد و درجه یک باشی».

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن مجری گری ۲۲ بهمن برای دانش آموزان

متن مجری گری ۲۲ بهمن برای دانش آموزان در ادامه مجموعه ای از متن مجری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *