خانه > زناشویی > عشق و عاشقی > یاد بگیر چطوری عشقتو مال خودت کنی

یاد بگیر چطوری عشقتو مال خودت کنی

یاد بگیر چطوری عشقتو مال خودت کنی

همه خانم ها دوست دارند که همسرشان دیوانه وار دوستشان داشته باشد و دلبسته او باشد . اما چه رفتارهایی مردان را جذب می کند ؟ چگونه همسرم را دیوانه خود کنم ؟ در ادامه راه های جذب مردان را می خوانید .

یاد بگیر چطوری عشقتو مال خودت کنی

چگونه مردان را جذب کنیم ؟

این بار می خواهیم درباره راز جذب کردن مردها صحبت کنیم به این سوال مهم برخی زنان که می‌پرسند ” چطور یک مرد را دلتنگ و دیوانه خود کنیم پاسخ دهیم” البته قبل از هر چیزی باید این نکته کلیدی را به زنان و مردان گوشزد کرد که ” هیچ کس را نمی‌توان به زور یا از طریق فریب و تزویر عاشق کرد. ارتباط‌های عاطفی به طور طبیعی و مبتنی بر احترام و ارتباط مثبت تشکیل می‌شود” با این وجود برویم سراغ رازهای جذب کردن مردان:

قدم اول:

مردان، مانند زنان، انسان‌هایی با احساسات، نیازها و تمایلات خاص خود هستند. برای جلب علاقه و عشق یک مرد، به چند نکته کلیدی توجه کنید:

خود خودتان باشید

از ارزش‌ها، شخصیت و شخصیت خود مطمئن باشید و تلاش نکنید به شکل مصنوعی عواطف او را جلب کنید. مهم‌ترین چیز این است که او به شما بخاطر آنچه که هستید، علاقه مند شود.

به او احترام بگذارید

احترام نشان‌دهنده نگرشی کاملاً مثبت به نفرتان است. نشان دادن احترام به تصمیم‌ها، حرفها و حقوق او می‌تواند احساس مهم و ارزنده بودن را برای او ایجاد کند.

شناختن نیازها و خواسته‌ها:

بیایید با شناختن نیازها و خواسته‌های او، سعی کنید به آرزوها و خواسته‌هایش رسیدگی کنید و از راهنمایی‌های او استفاده کنید.

 مراقبت و توجه:

نشان‌دهنده علاقه به شخصی است، مراقبت و توجه به او، به احساس ارزشمندی می‌انجامد و به او اطمینان می‌دهد که مهم است.

 مهارت‌های ارتباطی:

توانایی در ایجاد ارتباط مؤثر و عمیق با او می‌تواند رابطه شما را تقویت کند.

مشترکات را پیدا کنید:

برای برقراری ارتباط معنادار و عاطفی، می‌توانید با مشترکاتی مثل هم‌علاقه‌ها و سلایق مشترک، ارتباط را بیشتر کنید.

اعتماد به نفس داشته باشید:

اعتماد به نفس یکی از ویژگی‌های جذابیت است. باور داشته باشید که شما ارزش دوست داشتن دارید.

 حامی او باشید

از اهداف و آرزوهای او حمایت کنید و به او انگیزه بدهید.

*********************************

۷ راه برای اینکه همسرتان را عاشق و دیوانه خود کنید

*********************************

قدم دوم :

راستی چه زمانی باید کاری کنیم که هوای ما به سر و کله ی مرد بیفتد!؟ زمان های مختلفی دارد مثل:

وقتی زیاد پیام نمی دهد یا زنگ می زند، وقتی تماس نمی گیرد، وقتی حوصله بیرون رفتن با ما ندارد، وقتی قرار نمی گذارد، وقتی بی حال و انرژی است، وقتی سکوت را ترجیح می دهد، وقتی جواب هایش یکی دو کلمه ای استاین نشانه ها یعنی خبری از دلتنگی مرد نسبت به تو نیست!

مراقب این جمله ها باشید

یا این که از چه نشانه های کلامی بفهمیم که مرد شما دارد احساسش را از دست می دهد و نیاز است که شما دلتنگش کنید و کاری کنید دیوانه تان بشود؟ این نشانه های گفتاری شامل موارد زیر است:

  •  بذار نفس بکشم
  • چقدر غر می زنی
  • چقدر نق می زنی
  • کنترلم می کنی
  • یخرده ولم کن بذار برای خودم باشم
  • چقدر حوصله داری پیام میدی
  • تو کار و زندگی نداری؟
  • میشه کمی از هم دور شیم؟

قبل از این که بخواهی اقدام به جذب مرد یا عاشق کردن مرد کنی باید بدانی که بعضی از این گفتارها هشداری و برخی خطرناک است. مثلا شاید شماره ۹ از نظر شما خطرناک باشد و حس کنید دوستتان ندارد اما بیشتر اوقات هشداری است! یعنی این که باید برای دیوانه کردن مرد آن را مد نظر داشته باشی.

قدم سوم:

اگر علائم هشداری که در بالا ذکر شده را شنیدید، باید هر طور که شده، روی برخی موارد کار کنید و البته تحمل هم داشته باشید. یکی از مهم ترین علائم برای اقدام به دیوانه کردن مرد ها، این است که سرد شدن مرد را بفهمید و آن را درک کنید و بجای گیر و نق دادن، آن را درست کنید.

مثلا:

مدتی به او نه زنگ بزنید و نه پیام بدهید تا دلتنگ شودمدتی بگذارید او هیچ گونه چیزی از شما نبیند. حتی زنگ، یا میس‌کال! پیامک هم نده و فقط صبر کن تا خودش برگردد.

وقتی مردی می گوید رهایم کن … ( مثلا یکی دو هفته )، دقیقا حالش به قدری رنجور است که تو می گویی لطفا به من توجه کن! اینجا هر دو یک نوع زجر می کشید اما از نوع خودتان! تو کاملا زنانه و او کاملا مردانه.

اگر نیاز تو برای حس خوب و عاشقی پیام های محبت Hمیز از اوست، نیاز او نیز برای تامین احساس عاطفی و حس خوب این است که کمی دور تر باشد تا با قدرت به سمت تو برگردد.

قدم چهارم :

غر زدن، نق زدن، و بهانه آوردن ها و گلایه ها همه از یک قشر به شمار می آیند. اما این کار، کم کم روزگار عاشقی تان را تباه می کند. برای این که مرد را دیوانه خودت کنی، دست از این چند کار بردار.

قدم پنجم:

به خودت برس، شاید وقتی این جمله را بشنوی بگویی من دائما در حال میکاپ کردن و پوشیدن لباس های جذاب هستم شاید آراسته بودن خوب باشد که حتما هست اما منظور ما اصلا و ابدا این نیست بلکه منظور از به خودت برس یعنی به خودت و وجود خودت به عنوان یک زن توجه کن

به خود رسیدن یعنی، تو بتوانی با بهترین حالت ممکن:

با زندگی ات دوست شوی، تلاش کنی، هدف داشته باشی، مستقل باشی، زندگی کنی، طعم زندگی را بچشی، مثبت باشی

این جمله طلایی را به خاطر داشته باش “وقتی که همه زندگی ات می شود یک مرد! آن جاست که، او برای یک لحظه دیدنت! خودش را نمی کشد! بلکه رهایت می کند.”

منبع:.tasvirezendegi.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *