خانه > زیبایی و آرایشی > آرایش صورت و مو > رنگ مو سال ۱۴۰۰ | ترند رنگ مو ۲۰۲۱

رنگ مو سال ۱۴۰۰ | ترند رنگ مو ۲۰۲۱

مدل رنگ مو عید ۱۴۰۰

اگر به دنبال یک رنگ مو متفاوت و زیبا برای سال ۱۴۰۰ هستید این مطلب را از دست ندهید . در ادامه مدل های رنگ مو سال ۱۴۰۰ و ترند رنگ مو ۲۰۲۱ را مشاهده می کنید

رنگ مو سال 1400

با نزدیک شدن به سال جدید و عید نوروز، بسیاری از خانمها تمایل دارند تا تغییراتی رو در رنگ موهای خودشون ایجاد کنند و از این طریق،  استایلی متفاوت تر و جذاب تر برای سال جدید و عید ۱۴۰۰ داشته باشند!

اگرچه انتخاب رنگ مو جدید و شیک موضوعی کاملا سلیقه ای هست و شما میتونید از هر رنگ مویی که دوست دارید برای تغییر رنگ موهای خودتون استفاده کنید اما بهترین پیشنهاد این هست که ابتدا مدل های رنگ مو جدید و ترند در سال ۱۴۰۰ و ۲۰۲۱ رو بشناسید و بعد متناسب با علاقه مندی و سلیقه خودتون، بهترین و جذاب ترین رنگ مو که تناسب خیلی خوبی با رنگ پوستتون داره رو انتخاب کنید و رنگ موهاتون رو به زیباترین شکل ممکن تغییر بدید.

به همین منظور، مجموعه ای از جدیدترین مدل های رنگ مو برای عید ۱۴۰۰ رو گرداوری کردیم که میتونید از این رنگ موهای جذاب ایده بگیرید. لازمه بدونید این رنگ موها جز رنگ موهای ترند و پرطرفدار در بهار و تابستان ۲۰۲۱ نیز هستند!

رنگ مو بلوند با تناژ زرد، ترند رنگ مو برای عید ۱۴۰۰

اگرچه تا کنون موهای زرد بعد از دکلره کردن موها مورد پسند خانمها نبوده اما به تازگی رنگ مو بلوند با تناژ زرد جز رنگ موهای ترند و پرطرفدار برای بهار ۲۰۲۱ و عید ۱۴۰۰ قرار گرفته و سلبریتیهایی همچون کایلی جنر (Kylie Jenner) و اما چمبرلین (Emma Chamberlain) از این رنگ مو جدید و خاص استفاده کردند.

هایلایت و بلوند کردن مو در قسمت جلو سر، رنگ مو جدید برای عید ۱۴۰۰

هایلایت کردن مو یا بلوند کردن موها در قسمت جلوی سر یکی از پرطرفدارترین ترندهای رنگ مو هست که در چند ماه اخیر بسیار پرطرفدار و محبوب شده است. این روند رنگ مو برای اولین بار توسط کایلی جنر مورد استفاده قرار گرفت و بعد از ان در بین سایر سلبریتیها از جمله دوآ لیپا (Dua Lipa) نیز مورد استفاده قرار گرفت و به تدریج در بین خانمها محبوب شد.

شما میتونید از هر رنگ مویی که دوست دارید برای ایجاد این هایلایت جذاب در قسمت جلوی موهای خود استفاده کنید و جذابیت بیشتری رو برای موها و چهره خود در عید ۱۴۰۰ به وجود بیارید.

رنگ مو عسلی قهوه ای (Honey Bronde)، رنگ مو جدید برای عید ۱۴۰۰

این رنگ مو جذاب و شیک که دارای سایه طلایی، قهوه ای و عسلی هست رو احتمالا بر روی موهای خانواده کارداشیان و جنر دیدید و توجهتون بهش جلب شده! این رنگ مو جذاب و شیک برای خانمهایی که دارای رنگ مو قهوه ای هستند و تمایل دارند یک تغییر ظریف و زیبا برای بهار ۱۴۰۰ داشته باشند، گزینه مناسبی هست.

رنگ مو نقره ای براق (Sleek Silver)، ترند رنگ مو برای عید ۱۴۰۰

مطمئن باشید هر عکسی که در سال جدید با موهای به رنگ نقره ای براق بگیرید، خاص و خیره کننده خواهد شد و هنگامی که موهاتون شروع به رشد کردن میکنه هم اصلا نباید نگران رنگساژ کردن و ترمیم رنگ موهاتون باشید چراکه این رنگ مو جذاب و خاص با ریشه های رشد کرده و تیره نیز همچنان جذاب و مد روز خواهد بود.

رنگ مو قرمز کولا (Cola Red)، ترند رنگ مو در بهار ۲۰۲۱

رنگ مو قرمز کولا هم جز رنگ موهای جذاب و با طراوتی هست که در بهار ۲۰۲۱ ترند شده و زندیا (Zendaya) با انتخاب این رنگ مو جذاب، طرفداران خودش رو متحیر کرد! این رنگ مو با تناژ قرمز یکی از انتخاب های خاص و جسورانه برای شروع فصل جدید هست و میتونه تغییرات چشمگیری رو در چهره و استایل شما به وجود بیاره.

رنگ مو کاراملی قهوه ای(Caramel Brown) برای عید ۱۴۰۰

این رنگ مو جذاب و شیک که ترکیبی ظریف از رنگ مو کاراملی و قهوه ای هست میتونه به راحتی گرمای خیلی خوبی رو به رنگ پوست شما اضافه کنه و جذابیت چهره و استایل شما رو برای شروع سال جدید چند برابر میکنه. شما میتونید با استفاده از چند رشته هایلایت روشن و بلوند در لابه لای موها، جذابیت این رنگ مو رو چند درجه بیشتر کنید.

رنگ مو صورتی (Pink)، ترند رنگ مو بهار ۲۰۲۱

اگه شما هم جز طرفداران رنگ صورتی هستید، بهترین پیشنهاد این هست که در بهار ۲۰۲۱، این رنگ مو ملیح و زیبا رو بر روی موهاتون امتحان کنید. از جمله افراد مشهوری که از رنگ مو صورتی و زیبا استفاده کردند میتونیم به Demi Lovato، Katy Perry، Kylie Jenner، Hailey Baldwin و Kim Kardashian اشاره کنیم. این رنگ مو فانتزی میتونه طراوت و جذابیت ویژه ای رو برای موها و چهره شما در سال جدید به همراه داشته باشه.

رنگ مو بلوند پلاتینی (Platinum Blonde)، ترند رنگ مو برای عید ۱۴۰۰

رنگ مو بلوند پلاتینی از جمله رنگ موهای فوق العاده روشن و خاص هست که لازمه برای ایجاد رنگ مو لازمه که حتما به سالن های تخصصی رنگ مو مراجعه کنید تا موهاتون بعد از دکلره و رنگ شدن کمترین آسیب رو ببینه. این رنگ مو زیبا و خاص به مراقبت خیلی زیادی نیاز داره و چهره خانمها رو فوق العاده جذاب میکنه.

رنگ مو بلوند قارچی (Mushroom Blonde) ترند رنگ مو در بهار ۲۰۲۱

این رنگ مو جذاب و خاص ترکیبی از چند تناژ مختلف از جمله قهوه ای روشن، بژ و خاکستری هست که در نهایت حالتی خاکستری و خاص دقیقا شبیه به رنگهایی که در قسمت زیری قارچ دیده میشه رو برای موها به وجود میاره. این روش از رنگ کردن موها میتونه یکی از روشهای ایده آل برای پوشش دادن هایلایت های روشن و قدیمی موها باشه و رنگ و رویی جدید و زیبا رو برای موها ایجاد میکنه.

رنگ مو مشکی براق (Golden Black)، ترند رنگ مو برای عید نوروز ۱۴۰۰

اگه به رنگ مو تیره هستید حتما این رنگ مو مشکی براق و خیره کننده رو برای عید ۱۴۰۰ امتحان کنید. راز این زرق و برق و درخشش موهای مشکی استفاده از رنگ مو مشکی به اضافه مقدار کمی آندرتون طلایی یا واریاسیون طلایی هست.

سخن آخر

تغییر در رنگ موها نه تنها باعث میشه موها و چهره ای زیباتر و جذاب تر داشته باشید بلکه تاثیر خیلی زیادی بر روی بهبود روحیه شما داره و باعث میشه احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید به شرطی که کار رنگ کردن موها رو به یک متخصص حرفه ای در زمینه رنگ مو بسپارید تا نتیجه کار فوق العاده زیبا و خیره کننده باشه.

منبع:zibamoon.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرز تهیه موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان

موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان موساکا یک نوع گراتن است که با بادمجان درست می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *