خانه > اسرار خانه داری > دکوراسیون و چیدمان > تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

تلویزیون شهری ، ویدئو وال(رنتال) ، تابلو روان ، تلویزیون شهری سه بعدی

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی، نمایشگرهای الکترونیکی ال ای دی نظیر تلویزیون شهری و تابلو روان هستند که مدرنترین راهکار تبلیغات بصری محصول می‌شوند. با توجه به تنوع بالای این دستگاه‌ها از نظر کیفیت و شدت نور و همچنین تکنولوژی ساخت، در مکان‌های مختلف از آن‌ها برای تبلیغات استفاده می‌شود.

کمپانی کاپتان لایت با واردات و فروش انواع مختلف تلویزیون‌های شهری و قطعات ساخت و مونتاژ این سیستم‌ها با قیمتی مناسب و کیفیت ایده‌آل، خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در ادامه این دستگاه‌ها را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ویدئو وال چیست؟

این سیستم مجموعه‌ای از چند مانیتور خاص نظیر کامپیوتر، تلویزیون یا ویدئو پروژکتور است که به‌صورت پیوسته یا روی هم قرار می‌گیرند و یک صفحه بزرگ برای نمایش را تشکیل می‌دهند. این دستگاه در کنار تلویزیون شهری دو دستگاه کاربردی در صنعت تبلیغات محسوب می‌شوند که اکثر کسب و کارها از آن‌ها برای معرفی خدمات خود استفاده می‌کنند.

تلویزیون شهری چیست؟

همانطور که ذکر شد، این دستگاه در لیست نمایشگرهای الکترونیکی بزرگ مخصوص تبلیغات قرار دارد که در ابعاد متفاوت با کیفیت‌های مختلف تولید می‌شود. در ساخت این دستگاه از قطعات مختلفی نظیر ریسیور برای دریافت سیگنال‌های زمینی و ماهواره‌ای، سندر کارت جهت تولید تصاویر باکیفیت در تبلیغات شهری، پاور و مواردی از این قبیل استفاده می‌شود. این دستگاه از ماژول‌های ال ای دی تشکیل می‌شود که درون قاب ۹۶×۹۶ قرار دارند.

شرکت کاپتان لایت ساخت و فروش انواع تلویزیون شهری، ویدئو وال‌ها و ماژول یا تابلو فول کالر و همچنین سایر قطعات مورد نیاز برای تولید این سیستم‌ها را انجام می‌دهد و توانسته با تجربه و مهارت بالای متخصصین خود، مدرنترین و بروزترین سیستم‌ها را به صنعت تبلیغات عرضه کند.

انواع تلویزیون شهری

امروز شاهد دو دسته کلی از تلویزیون‌های شهری هستیم که در ادامه به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم.

۱- تلویزیون شهری Outdoor

تلویزیون Outdoor برای اجرا در محیط بیرون طراحی شده‌اند و از استحکام بالا و قابلیت‌ ضد آب برخوردار هستند. تلویزیون شهری که برای کارگذاری در فضای بیرون ساخته می‌شوند، در مقابل هرگونه شرایط جوی مقاومت از خود نشان داده و شدت نور، کیفیت تصویر و میزان استحکام و دوام آن تغییر نخواهد کرد.

۲- تلویزیون شهری Indoor

این تلویزیون‌ها به دلیل ظرافت بیشتر و کیفیت کمتر تصویر، در محیط‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تلویزیون Indoor معمولا در داخل فضای سالن ورزشی، سالن‌های آمفی تئاتر، فرودگاه، سینما و سایر مکان‌های سرپوشیده کاربرد دارد. هلدینگ کاپتان لایت تولیدکننده انواع تلویزیون‌های شهری و سایر محصولات مرتبط با ساخت این دستگاه‌ها بوده و شرایط ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. اگر قصد دارید برای تبلیغ محصولات و کسب و کار خود یک تابلو فول کالر تهیه کنید، می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

تفاوت ویدیو وال با تلویزیون شهری

با توجه به اینکه ویدئو وال و تلویزیون شهری هر دو یک کاربرد و ماهیت را دارا هستند، ولی در بررسی تفاوت این دو سیستم صوتی تصویری به این نتایج خواهیم رسید.

۱- تلویزیون‌های شهری مقاوم‌تر از ویدئو وال‌ها هستند.

۲- نصب و جمع‌آوری ویدئو وال راحت است.

۳- تلویزیون‌ها قابلیت نصب در داخل فضای سالن و بیرون آن را دارند ولی ویدئو وال فقط برای نصب در داخل سالن طراحی شده است. این تفاوت به ساختار مستحکم و مقاوم تلویزیون مربوط می‌شود که قابلیت تحمل شرایط جوی مختلف را دارد.

مزایای تلویزیون شهری

تلویزیون‌های شهری از مزایای بی‌شماری برخوردار هستند که مشتریان را ترغیب به خرید آن‌ها می‌کند. این محصولات در انواع مختلفی یافت می‌شوند که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. صاحبان کسب و کاران با در نظر داشتن نوع کسب و کار وشرایط خود، می‌توانند از محصول مناسب برای تبلیغات استفاده کنند. برخی از مزایای تلویزیون شهری عبارتند از:

  • بازدهی بالای تبلیغات توسط آن‌ها
  • پشتیبانی از تمام رنگ‌ها
  • مصرف انرژی کم
  • مقاومت بالا در برابر اشعه خورشید و بارش برف و باران
  • کیفیت بالای تصویر
  • برخوردار بودن از میدان وسیع نمایش تصاویر، ویدئو و متن مخصوصا در تلویزیون شهری سه بعدی
  • برخورداری از قابلیت ارتباط آنلاین، آفلاین و کنترل از راه دور
  • کیفیت بالای قطعات استفاده شده در آن‌ها

نکات قبل از خرید تلویزیون‌های شهری

باتوجه به کاربرد گسترده تلویزیون شهری و تقاضای بالا برای این دستگاه‌ها، شرکت‌های متعددی در حال تولید آن‌ها هستند. این تنوع بالای تولید یک هشدار برای خریداران است که قبل از خرید و سفارش تلویزیون شهری حتما نکاتی را در نظر بگیرند. این نکات عبارتند از:

  • برخوردار بودن از فونداسیون محکم و استاندارد
  • ضخامت مناسب قاب و کابینت تلویزیون
  • برخوردار بودن از سیم‌کشی استاندارد
  • تعبیه یک خنک‌کننده منحصربه‌فرد در کابینت تلویزیون
  • برخورداری از یک منبع تغذیه مناسب
  • تولید شده توسط یک برند معتبر و بهره‌مند بودن از خدمات پس از فروش

عوامل موثر بر قیمت تلویزیون‌های شهری، ویدئو وال، تابلو فول کاور

قیمت انواع تلویزیون‌های شهری و سایر سیستم‌های تصویری بزرگ برای کسانیکه از آن‌ها برای تبلیغ و رونق کسب و کارشان استفاده می‌کنند اهمیت زیادی دارد. عوامل مختلفی بر قیمت این محصولات تاثیر دارند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • ابعاد تلویزیون: در تلویزیون شهری هرچه ابعاد بزرگتر باشد، تعداد ماژول و پاور نیز افزایش می‌یابد. همین موضوع در افزایش قیمت نیز تاثیر مستقیم دارد.
  • برند سازنده قطعات: هرچه برند سازنده قطعات معتبرتر باشد قطعا قیمت نیز بیشتر خواهد بود.
  • امنیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری: این امنیت موجب می‌شود که دست هکرها و سارقان از این تجهیزات دور بماند. بالا بودن سطح امنیت یعنی کیفیت بالای ساخت و به طبع آن افزایش قیمت تلویزیون.
  • طراحی پایه: زیبایی پایه نصب این تجهیزات نیز در تعیین قیمت آن‌ها موثر است.
  • استفاده از خنک‌کننده: تعبیه این قطعه در داخل کابینت موجب کاهش میزان حرارت درون کابینت و درنتیجه افزایش طول عمر تلویزیون می‌شود. استفاده از این تجهیزات نیز باعث بالا رفتن قیمت می‌شود.
  • برخوردار بودن از گارانتی: گارانتی و خدمات پس از فروش نیز از خدماتی است که شرکت‌های معتبر برای محصولات خود در نظر می‌گیرند که در افزایش قیمت نهایی محصول بی‌تاثیر نیستند.

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله سعی کردیم به معرفی مدرنترین دستگاه‌های مورد استفاده در صنعت تبلیغات بپردازیم و در مورد ویدئو وال و تلویزیون شهری مطالبی را ذکر کنیم. اگر شما نیز قصد خرید این نوع دستگاه‌ها را دارید تا از آن برای تبلیغ کسب و کار خود بهره ببرید، سعی کنید از فروشگاه‌های معتبر نظیر سایت کاپتان لایت خرید خود را انجام دهید. این هولدینگ علاوه بر خدمات ساخت و تولید انواع سیستم‌های بزرگ صوتی و تصویری مخصوص تبلیغات، قطعات مورد نیاز برای ساخت و تعمیر آن‌ها نظیر سندر، رسیور، پاور و پروسسور را نیز عرضه می‌کند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

ایده های جذاب طراحی اتاق خواب دخترانه و پسرانه

ایده های جذاب طراحی اتاق خواب دخترانه و پسرانه تزیین اتاق خواب دخترانه و پسرانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *