خانه > مجله سلامت > مطالب پزشکی > تنگ کننده واژن با کپسول ویتامین e

تنگ کننده واژن با کپسول ویتامین e

آیا می‌توان با ویتامین E واژن را به شکل اولیه آن برگرداند؟

یکی از راه های تنگ کردن واژن استفاده از کپسول ویتامین e می باشد . در ادامه در مورد استفاده از کپسول ویتامین E برای تنگ کردن واژن بیشتر می خوانید .

گشاد شدن واژن یکی از مشکلاتی است که تمامی خانم‌ها در دوره ای از زندگی خود، با آن روبرو می شوند. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، لذت‌های جنسی نسبت به حالت اولیه کمتر شده و ممکن است سردی در رابطه پیش بیاید. روانشناسان می گویند هنگامی که رابطه جنسی به سمت سردی و بی لذتی پیش برود، امکان دوری زن و شوهر از هم وجود دارد و به‌دنبال آن مواردی دردناک چون خیانت.

اصولا تنگ کردن واژن، با روش‌های جراحی و لیزر صورت می گیرد که آن‌ها می‌توانند همراه با عوارض و هزینه های گزافی باشند. ما در این مقاله می‌خواهیم برای شما همراهان عزیز حیاط خلوت، از روشی ارزان و آسان برای تنگ کردن واژن رونمایی کنیم. “استفاده از کپسول ویتامین E” پس تا انتهای مقاله مارا همراهی کنید. تنگ کردن واژن با کپسول ویتامین E می‌تواند فواید و عوارضی را داشته باشد که ما در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم.

استفاده از کپسول ویتامین E برای تنگ کردن واژن 

ما این روش را زیر نظر مشاور متخصص زنان به شما معرفی می‌کنیم اما شما هم اگر قرار شد از این روش استفاده کنید حتماً با  پزشک متخصص زنان خود مشورت کنید و اگر این راه را تایید کرد، شما می‌توانید با یکی از روش‌های زیر آن را انجام دهید.

شیاف کردن: ابتدا دستان خود ر به خوبی شستشو داده و ضدعفونی کنید و سپس یکی از کپسول‌های ویتامین E را از محفظه خود خارج سازید. آن را بررسی کنید که تیزی و یا زائده‌ای نداشته باشد. سپس با دستی که تمیز است و ناخن‌هایش کوتاه شده، کپسول را به داخل واژن شیاف کنید. برای اینکار می‌توانید به پشت بخوابید تا در حالت بهتری قرار بگیرید. بافت واژن به گونه ای است که می‌تواند پوشش کپسول را از بین برده و ویتامین E را جذب کند درنتیجه نیازی نیست که آن را سوراخ کنید.

استفاده موضعی: دستان خود را بخوبی ضدعفونی کرده و سپس یک کپسول ویتامین E را سوراخ کرده و با  انگشت خود به آن فشاری وارد کنید تا روغن آن خارج شود. سپس قسمت‌های بیرونی و داخلی واژن را با روغن ماساژ دهید.

نکته: هرگز ویتامین E را همزمان با داروهای دیگر مربوط به بیماری های واژن استفاده نکنید و حتماً پزشک خود را در جریان استفاده از ویتامین E قرار دهید.

میزان موردنیاز

افرادی که بخواهند از مکمل ویتامین E خوراکی استفاده کنند، برای افراد بالای ۱۴ سال روزانه معادل ۱۵ میلی‌گرم در نظر گرفته شده است اما اگر به منظور تنگ کردن واژن و به صورت موضعی یا استعمال خارجی استفاده شود، باید حتماً با توجه به سن شما و همچنین شرایط جسمی، این مقدار توسط پزشک تعیین شود.

بهترین زمان

بهترین زمان وقتی است که بدن شما به مدت مناسبی در حالت استراحت باقی بماند در نتیجه می‌توان آن را قبل از خواب استفاده کرد. اما اگر به صورت روغن و ماساژ استفاده می‌کنید، می‌توانید چند ساعت قبل از حمام رفتن آن را استفاده کنید.

تنگ کننده واژن با کپسول ویتامین e حقیقت دارد ؟

شاید کمی این ادعا عجیب به نظر برسد مخصوصاً در مقابل روش‌های جراحی پرهزینه و با عوارض بالا اما می توان گفت این یک روش تجربی است که آمار نشان داده در موارد بسیار زیادی به جواب مثبت رسیده است. ویتامین E به چند دلیل می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد:

  • ویتامین E محلول در چربی است و می‌تواند مانند یک آبرسان قوی عمل کند. هنگامی که سن بالا می رود، واژن دچار خشکی می‌شود و ویتامین E می‌تواند این شرایط را بهبود بخشد.

  • ویتامین E خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد درنتیجه می‌تواند التهاب و عفونت‌های احتمالی واژن را برطرف سازد و درد هنگام رابطه را کاهش دهد.

  • همان‌طور که گفتیم ویتامین E توسط دیواره سلول جذب می‌شود و نمی‌گذارد قشرهای واژن آسیب ببیند. هنگامی‌که در بافت جذب می شود جلوی شل شدگی و افتادگی واژن را می گیرد.

  • ویتامین E در دوران بارداری می‌تواند احتمال ابتلا به دیابت بارداری را کاهش دهد.

  • ویتامین E در تنظیم فشار خون دوران بارداری نقش مؤثری دارد و افرادی با پرفشاری خون بارداری، می‌توانند زیر نظر پزشک از این ویتامین استفاده کنند.

  • یکی از مواردی که در بهبود میل جنسی توصیه می‌شود مصرف ویتامین E است و اگر نمی‌خواهید از مکمل‌های ویتامین E استفاده کنید بهترین مواد غذایی، بادام زمینی، ماهی سالمون، آووکادو، تخمه آفتاب‌گردان و انبه هستند.

  • یکی از دلایل عمده در سقط جنین کمبود سطح ویتامین E بدن مادر است درنتیجه می‌توان آن را مؤثر در پیشگیری از سقط جنین دانست.

عوارض استفاده از کپسول ویتامین E

برای تنگی واژن تاکنون عوارض جدی در این زمینه گزارش نشده است اما ممکن است افرادی دچار حساسیت شدید و یا علائمی چون خارش سوزش شوند که بهتر است سریعاً مصرف ویتامین E را قطع کنند و با پزشک مشورت کنند.

سخن پایانی

گشاد شدن واژن به‌جز تأثیر بر روی لذت جنسی و نوع رابطه، می‌تواند باعث بی‌اختیاری ادرار در هنگام عطسه کردن و سرفه شدید شود درنتیجه نمی‌توان آن را فقط از جنبه زیبایی مورد توجه قرار داد. استفاده از کپسول ویتامین E می‌تواند روش ساده ای باشد که قبل از انجام عمل‌های جراحی و لیزر می‌توان آن را امتحان کرد.

همیشه آخرین مرحله از درمان را جراحی قرار دهید و تا می شود از روش‌هایی طبیعی زیر نظر پزشک استفاده کنید. همچنین در کنار این روش می‌توانید از ورزش هایی هم برای تنگ کردن واژن استفاده کنید که در این مقاله به آن اشاره کرده ایم . اگر از کپسول‌های ویتامین E استفاده کردید و نتایج خوبی را مشاهده کردید، تجربیات خود را در کامنت‌ها نوشته تا در اختیار سایر خوانندگان قرار گیرد.

منبع:majalepezeshki.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فواید روزه گرفتن برای سلامتی از نظر علمی

فواید روزه گرفتن از نظر علمی تحقیقات زیادی در مورد فواید روزه برای بدن انجام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *