خانه > ورزشی > دنیای ورزشکاران > هدیه رونالدو به جورجینا گران‌ترین حلقه نامزدی به ارزش ۶۱۵ هزار پوند!

هدیه رونالدو به جورجینا گران‌ترین حلقه نامزدی به ارزش ۶۱۵ هزار پوند!

هدیه رونالدو به جورجینا گران‌ترین حلقه نامزدی به ارزش ۶۱۵ هزار پوند!

کریستیانو رونالدو ستاره یوونتوس به طور رسمی از نامزدش جورجینا مدل اسپانیایی درخواست ازدواج کرده و حلقه ای گرانقیمت به ارزش ۶۱۵ هزار پوند برای او خریداری کرده است.

ستاره پرتغالی یونتووس در نظر دارد بعد از پایان ویروس کرونا عروسی مجللی برپا کند و با جورجینا مدل مشهور ازدواج کند. گفتنی است در مصاحبه ای رونالدو عنوان کرده بود این انتخاب مورد تائید مادرش نیز می باشد.

هدیه رونالدو به جورجینا

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در تابستانی که گذشت به جورجینا رودریگز، مدل اسپانیایی – آرژانتینی حلقه نامزدی داد تا رابطه شان را رسمی کند.

ستاره یوونتوس اما برای خرید حلقه نامزدی خود هزینه قابل توجهی انجام داد. این حلقه ۶۱۵ هزار پوند قیمت دارد که گران ترین حلقه ایست که تا کنون یک بازیکن فوتبال به نامزد یا همسرش هدیه کرده است.

به طور مثال جردن پیکفورد دروازه بان فوتبال انگلیس به همسرش مگان دیویسون حلقه ای به ارزش ۵۰۰ هزار پوند هدیه داده است. پیش از این نیز اشلی کول به همسر سابقش چریل حلقه ای به ارزش ۲۷۵ هزار پوند هدیه کرده بود.

هدیه رونالدو به جورجینا نامزدش

جورجینا و کریستیانو رونالدو فرزندی دو ساله به نام آلانا از رابطه خود با همدیگر دارند که سه فرزند دیگر رونالدو یعنی ایوا و ماتئو که دوقلو و سه ساله هستند و جونیور ده ساله متعلق به رابطه های دیگر این ستاره هستند. این زوج از سال ۲۰۱۶ رابطه خود را آغاز کردند و اکنون بیش از چهار سال است که همدیگر را می شناسند.

در حال حاضر هواداران رونالدو و جورجینا منتظر هستند تا این زوج خبر ازدواج خود بعد از پشت سر گذاشتن کرونا را اعلام کنند. ستاره یوونتوس سال گذشته در مصاحبه با پیرس مورگان در مورد جورجینا گفته بود:” او خیلی به من کمک کرده است و من عاشقش هستم. روزی با هم ازدواج خواهیم کرد. رویای مادرم هم همین است.”

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

ست خانوادگی و شیک علیرضا بیرانوند در شب یلدا

عکس های بیرانوند و همسرش در شب یلدا  علیرضا بیرانوند یکی از چهره های شناخته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *