خانه > مجله سلامت > مطالب پزشکی > پلتفرم های مشاوره آنلاین با پزشک ۲۴ ساعته را بشناسید

پلتفرم های مشاوره آنلاین با پزشک ۲۴ ساعته را بشناسید

پلتفرم های مشاوره آنلاین با پزشک ۲۴ ساعته را بشناسید

اگر می‌خواهید با بهترین پلتفرم‌های مشاوره پزشکی آشنا شوید، این مقاله مخصوص شماست. در این مقاله همراه ما باشید تا به شما چنین بستر‌هایی را معرفی کنیم و امکانات هر کدام را برای شما شرح دهیم.

آینده خدمات پزشکی در چنین بستر‌هایی است و به‌نظر می‌رسد که در آینده بیشتر به آن‌ها احتیاج داشته باشیم. البته که مشاوره‌های غیرحضوری دارای مزیت‌های زیادی هستند که در مقاله حتما به بررسی این موضوع نیز خواهیم پرداخت.

منظور از پتلفرم مشاوره پزشکی آنلاین چیست؟

پلتفرم‌های آنلاینی که می‌توان از پزشکان مختلف مشاوره گرفت، در واقع خدمت نوینی هستند که محصول زندگی دیجیتال‌اند. در گذشته بسیاری از شهر‌ها هم حتی به دکتر دسترسی نداشتند یا برای یک شهر بزرگ تنها یک دکتر وجود داشت.

اما امروز چیزی به‌ نام ویزیت آنلاین پزشک داریم که همه افراد می‌توانند به ‌کمک آن با یک سیستم متصل به اینترنت که می‌تواند یک موبایل ساده باشد از پزشکی متخصص مشاوره دریافت کنند. شما می‌توانید به ‌کمک این پلتفرم‌ها مستقیم به ‌شکل آنلاین با دکتر خود صحبت کنید و درباره بیماری یا علائمتان از او مشاوره بگیرید.

بهترین پلتفرم‌های مشاوره آنلاین پزشکی

در این زمینه پلتفرم‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند شما را راهنمایی کنند و امکانات مختلفی را در اختیارتان قرار بدهند. در ادامه شما را با این پلتفرم‌ها آشنا خواهیم کرد و اطلاعاتی درباره هر کدام به شما خواهیم داد.

مشاوره آنلاین با دکترتو

دکترتو یکی مهم‌ترین پلتفرم‌ها برای اخذ نوبت اینترنتی، چت آنلاین با پزشک و مشاوره تلفنی است. در این بستر بیش از ۳۱ هزار پزشک حاذق حضور دارند که می‌توانند به هر کسی در هر جای ایران خدمات خود را ارائه دهند. چشم‌انداز دکترتو این بود که بتواند دسترسی ساده‌تر، شفاف‌تر و کم‌هزینه‌تری به خدمات درمانی را برای همه مردم ایران فراهم کند.

امروز نیز دکترتو در توسعه همین مسیر گام برمی‌دارد. مشاوره پزشکی آنلاین دکترتو یکی مهم‌ترین خدماتی است که این پلتفرم ارائه می‌دهد. با ورود به این بخش شما می‌توانید متخصصان مختلف را بررسی کنید و از آن‌ها مشاوره متنی بگیرید.

کاربران در بخش نظرات تجربه خود را از متخصصان مختلف در اختیار شما می‌گذارند و همه این‌ها در کنار هم سبب می‌شود که شما یک مشاوره پزشکی غیرحضوری اما باکیفیت را در دکترتو تجربه کنید.

مشاوره آنلاین با اسنپ دکتر

اسنپ دکتر نیز یکی از بستر‌هایی است که خدمات مشاوره پزشکی به‌صورت آنلاین را ارائه می‌دهد. متخصصان زیادی در این پلتفرم حضور دارند؛ اما مشاوره روانشناسی در آن مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته پزشک ارائه می‌شود.

مشاوره تلفنی خانواده نیز توسط اسنپ ارائه می‌شود. حتی شما می‌توانید مدارک پزشکی و تصاویر آزمایش‌ها را برای تفسیر به دکتر‌ها در اسنپ ارسال کنید. اسنپ دکتر نیز یکی از وب‌سایت‌هایی است که می‌توانید برای دریافت چنین خدمتی به آن مراجعه کنید.

مشاوره آنلاین با های طب

خدمات مشاوره پزشکی تلفنی، اینترنتی و چند خدمت دیگر توسط پلتفرم‌های طب نیز ارائه می‌شود. تمرکز اصلی این مجموعه ارائه خدمات پزشکی و آزمایش در محل است. بخش مشاوره پزشکی های طب هنوز جای کار دارد اما می‌توانید در صورت نیاز از آن نیز استفاده کنید.

استفاده از مشاوره پزشکی آنلاین چه مزیت‌هایی دارد؟

مشاوره متنی با پزشک برای زندگی شلوغ امروزی ما دارای مزیت‌های زیادی است. استفاده از این خدمات باعث می‌شود که ما سریع‌تر به پاسخی که نیاز داریم برسیم. در ادامه به بررسی این مزیت‌ها خواهیم پرداخت.

مشاوره پزشک آنلاین مقرون‌به‌صرفه‌تر است

علاوه ‌بر این‌که هزینه مشاوره آنلاین نسبت به ویزیت‌های حضوری بسیار کمتر است، شما با استفاده از این خدمت از هزینه‌های جانبی نیز خلاص خواهید شد. برای استفاده از خدمات ویزیت حضوری هزینه جانبی زیادی به ما تحمیل می‌شود که در نهایت باید آن‌ها را هم علاوه ‌بر هزینه حق ویزیت محاسبه کرد.

در مشاوره پزشکی آنلاین دیگر فاصله اهمیتی ندارد. شما از هر جایی که هستید می‌توانید با پزشک متخصص خود ارتباط بگیرید و شرایط‌تان را برایش شرح بدهید. البته جالب است بدانید که این شرایط تنها به ‌نفع مراجعه‌کنندگان نیست.

بلکه دکتر‌ها نیز از چنین شرایطی سود می‌برند و برایشان بهتر است که از راه دور مشکلات ساده بیماران را حل کنند و زمان حضوری را تنها در اختیار مشکلات پیچیده بگذارند.

امنیت و احساس راحتی بیشتر با مشاوره آنلاین پزشک

برای بسیاری مراجعه حضوری به پزشک سخت است. نه به این خاطر که آن‌ها شرایط سختی برای دسترسی به پزشک دارند تا باید مسافت زیادی را طی کنند. بلکه به این دلیل که آن‌ها تمایلی برای دیدن پزشک از نزدیک ندارند و به ‌گونه احساس راحتی از آن‌ها سلب می‌شود. ممکن است آن‌ها حتی از تماس تلفنی هم فراری باشند.

البته که در مشکلات جدی و مهم باید به پزشک مراجعه کرد. اما وقتی که ما تنها به یک مشاوره ساده نیاز داریم، چرا باید این سختی را تحمل کنیم و حضوری به‌سراغ پزشک برویم؟ حریم خصوصی شما در ارتباط آنلاین با پزشک همانند ارتباط حضوری حفظ می‌شود و نگرانی خاصی از این بابت نیز وجود ندارد.

دسترسی بیشتر به پزشکان و متخصصان با مشاوره آنلاین

در مراجعه حضوری شما محدودیت‌های زیادی دارید. خیلی سخت است اگر کسی بخواهد تنها برای یک مشاوره پزشکی به شهر دیگری سفر کند یا بخواهد پزشک متخصصی را در جایی بسیار دورتر از محل سکونتش ملاقات کند. به همین دلیل مشاوره آنلاین این فرصت را در اختیار همه قرار می‌دهد تا بتوانند به دنیایی از پزشکان متخصص و حرفه‌ای دست پیدا کنند.

جمع‌بندی

مشاوره پزشکی دارای مزیت‌های زیادی است. این روش نوین می‌تواند کار شما برای دریافت مشاوره‌های تخصصی را بسیار ساده‌تر از پیش کند. البته باید این موضوع را هم در نظر داشته باشید که در آینده ممکن است مشاوره‌های پزشکی بسیار فراتر از نیاز ساده امروز شود و بتواند به‌طورکلی نیاز شما از مراجعه به پزشک را رفع کند طوری که حتی دیگر نیازی نباشد به‌صورت حضوری مراجعه‌ای داشته باشید.

پلتفرم‌های زیادی نیز مثل دکترتو و دیگر مواردی که در مقاله معرفی کردیم، حضور دارند تا شما را در این مسیر همراهی کنند. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از این اطلاعات بیشترین استفاده را کرده باشید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فواید روزه گرفتن برای سلامتی از نظر علمی

فواید روزه گرفتن از نظر علمی تحقیقات زیادی در مورد فواید روزه برای بدن انجام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *