خانه > مجله سلامت > مطالب پزشکی > استخدام پرستار سالمند در شمال تهران

استخدام پرستار سالمند در شمال تهران

استخدام پرستار سالمند در شمال تهران

شناخت ویژگی‌های یک پرستار خوب برای سالمند با هدف مراقبت و رسیدگی در اموری که یک سالمند نیاز به آن دارد مسئله مهمی است که کمک می­‌کند تا برای استخدام پرستار سالمند در تهران بدانیم که چه آیتم، مهارت و شاخص‌‌هایی را در نظر بگیریم. در کنار شناسایی پرستاران جدیدی که متقاضی ورود به حوزه پرستاری از کودک، بیمار و یا سالمند هستند، توجه و تشویق ویژگی های خاص پرستاری بعنوان یک همراه دلسوز و همدم مهربان و حمایت از آنها کمک می کند تا نامزدهای پرستاری قوی را برای استخدام پرستار سالمند در تهران تمام وقت و یا نیمه وقت شناسایی کنیم. شاخص هایی چون تخصص و تجربه کاری در کنار حسّ مسئولیت و توانایی ارتباط موثر با سالمند از شاخصه های یک پرستار جهت نگهداری از سالمند در تهران امروز است.

نحوه استخدام پرستار سالمند مناسب در شمال تهران

نکات مهمی که لازم است جهت استخدام پرستار سالمند در تهران در نظر بگیریم

در استخدام پرستار سالمند در منزل تهران، باید توجه نماییم که پرستاران مراقبان اولیه عزیزان سالمند ما اعم پدر یا مادر و یا پدر بزرگ و مادر بزرگ در منزل هستند، تا ما بتوانیم با خاطری آسوده به امور و اشتغالات روزمره خود برسیم. پرستار مسئول ارائه مراقبت های تسکینی و پزشکی به سالمند ما است. رسیدگی به امور روزانه وی همچون مصرف به موقع داروهای تجویزی از طرف پزشک متخصص، رسیدگی به تغذیه مناسب سالمند و برخورداری از غذای تازه و کم کالری متناسب با سنین میانسالی، توجه به پرهیز غذایی او، و همچنین هم­صحبتی با سالمند و همراه شدن حرف­های سالمند به عنوان یک همدم، از جمله نکات مهمی است که پرستار باید در نظر بگیرید. مثلا از آنجایی که با کهولت سن افراد دچار فراموشی می شوند استفاده از آلبوم خاطرات برای یک فرد سالخورده و تجدید خاطرات خوب او، به وی کمک می­کند تا روحیه او شاداب تر گردد.

لازم است در روز اول استخدام پرستار سالمند در تهران خودمان یک معارفه ای از خلقیات سالمندمان به پرستارش داشته باشیم و در خصوص مواردی که موجب ناراحتی او و اموری که موجب خوشحالی وی می‌شود، مشورت نماییم. همینطور درباره ویژگی های فردی و جسمانی سالمند خود با پرستار وی صحبت نمائیم و یک توضیح مختصر از وضعیت و نیازهای جسمانی او ارائه دهیم.

ویژگی های مهم یک پرستار سالمند با تجربه

از جمله ویژگی‌های مهم یک پرستار سالمند با تجربه می‌توان به دانش و تخصص حرفه‌ای اشاره کرد؛ پرستاران سالمند، باید دارای آگاهی کامل از مشکلات و نیازهای سالمندان باشند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن مراقبت کنند. همچنین، تجربه حاصل از سال‌ها کار با سالمندان، باعث می‌شود که مراقبان سالمند، بتوانند به سرعت به وضعیت‌های غیرمعمول و نیازهای اضافی سالمندان واکنش نشان دهند.

مهارت های ارتباطی خوب

توانایی یک پرستار برای برقراری ارتباط موثر ضروری است. بخصوص اینکه سالمندان روحیه حساس و گاه خسته و افسرده ای دارند و باید به تقویت روحیه آنها کمک کرد.

مقابله با اضطراب و افسردگی سالمند

هر قدر پرستار روحیه شاداب تری داشته باشد قطعا می­تواند این انرژی مثبت و شاداب خود را به سالمند تحت مراقبت خود نیز انتقال دهد.

صبور بودن

قاعدتا انجام کارهای ساده برای یک سالخورده بیشتر طول می کشد. به عنوان یک پرستار آنهم یک پرستار خوب در شمال تهران باید صبر بالایی داشته باشید، سالمند ممکن است سوالات تکراری از شما بپرسد، لذا برای مقابله با هر چیزی، از ضعف حافظه تا طغیان خشم، شما نیاز به صبر مضاعف دارید.

برخورداری از توانایی جسمانی بالا

معمولا برای استخدام پرستار سالمند آقا در منزل باید به توانایی فرد پرستار خیلی دقت داشت. بخصوص یک سالمند آقا که توان حرکتی خیلی ضعیفی دارد و یا برای نظافت شخصی خود نیازمند پرستار است باید پرستاری استخدام شود که قدرت بدنی بالایی داشته باشد.

آشنایی با بیماری های کهنسالان

معمولا اغلب افرادی که سن بالا دارند نیاز به تنظیم فشار خون، قند و تنظیم کلسترول دارند که یک پرستار مستعد باید به این امور آگاه باشد.

تفاوت استخدام پرستار سالمند در تهران تمام وقت با نیمه وقت

برخی از سالمندان در شمال تهران دارای شرایطی هستند که نیاز به استخدام پرستار سالمند در تهران تمام وقت دارند. گاه فرزندانشان خارج از کشور زندگی می­کنند و یا ساکن شهرهای دیگری هستند و یا اینکه شرایط کاری فرزندان ایجاب می‌کند که نمی توانند ساعات زیادی را در هفته با والدین خود باشند. از این رو نیاز است تا یک پرستار امین و مطمئن بصورت تمام وقت یعنی شبانه روز در منزل کنارشان باشد.
قطعا هزینه دستمزد یک پرستار تمام وقت خیلی بیشتر از نیمه وقت است. و همچنین اگر سالمند عزیز ما آقا باشد گاه خودش بخاطر راحتی بیشتر ترجیح می دهد تا استخدام پرستار سالمند آقا در منزل داشته باشد.
سالمندی دوره خاص و حساسی از زندگی است و سالمند نیاز به توجه و مراقبت جسمی  و روحی دارد. لذا فرزندان و اقوام درجه یک بهتر است که اگر چنانچه خود شرایط رسیدگی به عزیزسالمند خود را ندارند حداقل به استخدام یک پرستار خوب و باتجربه و با روحیه و مهربان بپردازند.
برگرفته از وب سایت شرکت پرستاری سلامت اول:  https://salamateaval.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فواید روزه گرفتن برای سلامتی از نظر علمی

فواید روزه گرفتن از نظر علمی تحقیقات زیادی در مورد فواید روزه برای بدن انجام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *