خانه > گردشگری > معرفی عجیب ترین و زیباترین درختان جهان+تصاویر

معرفی عجیب ترین و زیباترین درختان جهان+تصاویر

۱- درخت افرا ژاپنی Japanese Maple Tree

درختان افرای ژاپنی ظرافت و زیبایی زیادی را در تمامی فصول به محیط اطراف خود هدیه می دهند. این گونه از درخت بومی ژاپن، کره شمالی، کره جنوبی، شرق مغولستان و نواحی جنوب شرقی روسیه است. تعداد بسیاری از انواع افرای ژاپنی گزینش شده و به علت داشتن برگ های زیبا و خوش رنگ در تمامی نقاط دنیا پرورش داده می شوند.

معرفی عجیب ترین و زیباترین درختان جهان +عکس

۲- بائوباب Baobab

درختان بائوباب درختانی برگریز بوده و در فصول خشک برگ های خود را از دست می دهند. ارتفاع این درختان از ۵-۲۵ متر بوده و در حقیقت هم به دلیل ارتفاع و قطر تنه ی خود شناخته می شوند.

معرفی عجیب ترین و زیباترین درختان جهان +عکس

۳- درخت بلوط فرشته Angel Oak Tree

این درخت به عنوان خدای درختان بلوط شناخته شده و طبق تخمین ها حدود ۱۵۰۰ سال است که از عمر آن بر روی زمین می گذرد. ارتفاع این درخت تا ۲۰ متر رسیده و سایه ی آن می تواند مساحتی در حدود ۱۶۰۰ متر مربع را پوشش دهد.

معرفی عجیب ترین و زیباترین درختان جهان +عکس

۴- اکالیپتوس رنگین کمان Rainbow Eucalyptus

تنه ی چند رنگ این درخت یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است. تکه های بیرونی پوست تنه ی این درختان هر سال ریخته و رنگ سبز روشنی از پشت آن نمایان می شود. این پوسته ی تازه و جدید تیره شده و به تدریج به رنگ های آبی، بنفش، نارنجی و در نهایت تن های قهوه ای رنگ تبدیل می شود.

معرفی عجیب ترین و زیباترین درختان جهان +عکس

۵- درخت فلمبویانت Flamboyant Tree

هرچند این درخت از قرن نوزدهم به شکل گسترده ای در مناطق استوایی پرورش داده می شده، اما زیستگاه بومی آن تا دهه ی ۱۹۳۰ ناشناخته بود تا اینکه رشد آن در ماداگاسکار دوباره رویت شد. درخت فلمبویانت را به خاطر برگ های سرخس مانند و گل های آتشین آن می شناسند.

معرفی عجیب ترین و زیباترین درختان جهان +عکس

۶- درخت اژدها Dragon Tree

اینگونه گفته می شود که درخت اژدها نام خود را از اساطیر یونانی گرفته است. در اسطوره های یونانی آمده که زمانی از هرکول خواسته می شه تا سه سیب طلایی را از باغ هسپریدس بیاورد، باغی که توسط اژدهایی هزار سر نگهبانی می شده، هرکول این اژدها را می کشد و خون او بر تمام زمین های آن منطقه جاری شده و از آن درخت اژدها می روید. هنگامی که این درخت بریده می شود از آن شیره ای مایل به قرمز خارج شده که در واقع به همان «خون اژدها» تعبیر می گردد. تنه ی این درخت بلند و باریک بوده و برگ های آن زبر هستند. گل های این درخت سفید مایل به سبز بوده و دارای رایحه ای شیرین می باشند.

معرفی عجیب ترین و زیباترین درختان جهان +عکس

منبع:lastsecend

گردآوری:حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *